پروژه دیسک (DISC) اجرا می شود

پروژه دیسک (DISC) اجرا می شود

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه گفت: پروژه دیسک، تحلیل ویژگی های فردی کارکنان شهرداری  اجرا می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین شهرداری ارومیه، صادق حسین دوستی بیان کرد: با انجام پروژه دیسک ویژگی های فردی و شخصی پرسنل منهای ویژگی های تحصیلی تحلیل می شود و این ویژگی ها با تحصیلات کارکنان ادغام شده تا نیروی متخصص تربیت شود.

وی با بیان این که ویژگی های فردی نیروی انسانی از نظر روحی و روانی  در قالب پروژه دیسک  آنالیز می شود، اظهار کرد: این آنالیزها تاکنون در مدیریت شهری ارومیه اتفاق نیافتاده است  تا از طریق اجرای این طرح ویژگی ها فردی با ویژگی های تحصیلی انالیز شود تا مشخص شود نیرو برای کدام بخش مناسب است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه با اعلام اینکه پروژه دیسک برای نیروی انسانی با سابقه کاری زیر ده سال  اجرا می شود، اظهار کرد:  درآغاز 200 نفر از پرسنل شهرداری ارومیه با سابقه کاری زیر ده سال در قالب پروژه  دیسک آنالیز می شوند.

وی افزود:  پروژه دیسک در حال اجرا است  و قرارداد آن  نیز ابلاغ شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه با اشاره به روند انتخاب شایسته مدیران آینده بر اساس طرح دیسک گفت:  آزمون طرح دیسک با هدف ارزیابی و استعداد مدیران آینده است .

گفتنی است؛ DiSC استاندارد یا زبان مشترکی است برای شناخت و بازگشایی رموز رفتاری افراد و پیش بینی رفتارهایی که به طور معمول از آنها مشاهده می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات