اضافه شدن دو رام به قطار شهري اصفهان تا پايان سال‌98

اضافه شدن دو رام به قطار شهري اصفهان تا پايان سال‌98

مديرعامل شركت مترو منطقه اصفهان از اضافه شدن دو رام قطار به خط يك متروي اصفهان تا پايان سال‌جاري خبر داد و گفت: در حال حاضر 12 رام قطار يا 60 دستگاه واگن در خط يك متروي اصفهان فعال است.

عليرضا فاتحي در گفت و گو با خبرنگار ايمنا اظهار كرد: تعداد دو رام قطار توسط وزرات كشور خريداري شده و در حال مونتاژ در يكي از شركت‌هاي ايراني است و تا پايان سال به قطار شهري اصفهان اضافه خواهد شد.

وي با اشاره به زمان فعاليت متروي اصفهان، تصريح كرد: از مهرماه سال جاري قطارها در خط يك متروي اصفهان حدفاصل پايانه‌هاي صفه و عاشق آباد از ساعت 6:10 صبح حركت كرده و تا ساعت 21:30 در حال خدمت‌رساني به شهروندان است.

مديرعامل شركت مترو منطقه اصفهان با بيان اينكه در حال حاضر روزانه 80 هزار نفر از شهروندان اصفهاني براي انجام سفرهاي درون شهري خود از مترو استفاده مي‌كنند، ادامه داد: ماهانه حدود پنج ميلياد تومان هزينه بابت حقوق و امور مختلف به پيمانكاران مترو پرداخت مي‌شود، از اين رو انتظار مي‌رود شهروندان براي كاهش ترافيك، هزينه‌ها و كمك به كاهش آلودگي هوا براي انجام سفرهاي درون شهري خود از اين وسيله پاك استفاده كنند.

وي با اشاره به اشتغالزايي متروي اصفهان، گفت: بر اساس استانداردها هر كيلومتر مترو براي 50 نفر اشتغالزايي مي‌كند، اما در حال حاضر غير از پيمانكار 550 نفر در بخش حفاظت و بخش‌هاي مسافري، نگهداري و تعميرات مشغول به كار هستند كه امكان دارد به تدريج بر تعداد نيروها افزوده شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات