اجرای صحیح طرح ترافیکی پنج‌راه ۲۴ آذر به همکاری و نظارت قاطع پلیس نیاز دارد

اجرای صحیح طرح ترافیکی پنج‌راه ۲۴ آذر به همکاری و نظارت قاطع پلیس نیاز دارد



شهردار کرمان گفت: اجرای صحیح طرح ترافیکی پنج‌راه ۲۴ آذر به همکاری و نظارت قاطع پلیس نیاز دارد.


به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم‌زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان، در پاسخ به انتقاد آقای ارجمند رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا در خصوص تخلف برخی از شهروندان از طرح ترافیکی پنج راه ۲۴ آذر و انتقاد برخی از این طرح افزود: طرح مصوب شورای ترافیک استان است و شهرداری، مجری مصوبه است.
وی با تاکید بر اینکه طرح ترافیکی ۲۴ آذر طبق مصوبات شورای ترافیک استان اجرا شده است، تصریح کرد: کلیه‌ی علائم و تابلوهای لازم در این خصوص توسط شهرداری در این محدوده نصب شده است.
شهردار کرمان ادامه داد: بنابراین در مرحله‌ی بعد نیاز به برخورد قاطع با متخلفان است که بر عهده‌ی پلیس راهنمایی و رانندگی است و همکاری این نهاد را می‌طلبد.
عالم‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین برخی از شهروندان که در این محدوده زندگی می‌کنند، به دلیل اجرای طرح، مسیرشان کمی بیشتر شده است و این باعث انتقاد آنها می‌شود در حالی که بسیاری دیگر از شهروندان از این طرح استقبال کرده و رضایت دارند.
شهردار کرمان تصریح کرد: نباید این شائبه به‌وجود آید که کار غیر کارشناسی در این محدوده انجام شده است بلکه باید بر ضمانت اجرای این طرح توسط پلیس تاکید کرد.
در ادامه‌ی این نشست رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و منابع پایدار شورای شهر، نیز ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان، گفت: یکی از دلایل وضعیت فعلی پنج راه ۲۴ آذر، عدم کارشناسی صحیح اولیه پروژه‌ی زیر گذر در این محدوده است.
چناریان افزود: تبعات اجرای غیر کارشناسی زیر گذر آزادی دامنگیر این محدوده شده است و بایستی دوباره برای اصلاح اشکالات آن، کار کارشناسی و هزینه انجام و لحاظ شود.
وی ادامه داد: همچنین متاسفانه در تصویب یک پروژه‌ی ترافیکی، نصب تابلو، جدول‌گذاری، برداشتن و اصلاح پل و ... مورد توجه قرار گرفته و مصوب می‌شود، اما حضور مامور و پلیس برای اجرای طرح را مصوب نمی‌کنیم و این اشکال کار است.
چناریان خاطرنشان کرد: این اشکال کار در اجرای پروژه‌های این‌چنینی است که هم‌اکنون در شورای ترافیک مورد بررسی و اصلاح است.

فاطمه نخعی‌فر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات