استعلام از آب منطقه ای قبل از هرگونه واگذاری و صدور سند

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت: راه و شهرسازی ، منابع طبیعی ،اداره ثبت و امور اراضی قبل از هرصدور هرگونه واگذاری اراضی واقع در حریم رودخانه ها ، خورها و سواحل از شرکت آب منطقه ای استعلام کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان : هوشنگ ملایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در دیدار با سید عبدالرسول حسینی مدیر کل جدید ثبت اسناد و املاک هرمزگان ، ضمن تبریک انتصاب وی به تشریح اهداف و وظایف شرکت آب منطقه ای پرداخت و خواستار همکاری بیشتر مجموعه ثبت اسناد در چهار چوب قانون شد.

ملایی بیان داشت  : در حال پیگیری ارسال عکسها و نقشه های رودخانه ها به اداره ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان هستیم تا اداره ثبت نسبت به بارگذاری و جانمایی در سامانه نقشه برداری اقدام کند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان  با بیان اینکه لازم است اداره ثبت اسناد و املاک هرمزگان جهت صدور هر گونه بند مستحدثاتی که در محدوده خورها و رودخانه ها قرار دارند از شرکت آب منطقه ای استعلام کند اضافه کرد: در هرمزگان 20 هزار کیلومتر رودخانه وجود دارد که به ازای هر کیلومتر مطالعه و نقشه برداری ، شرکت ما متحمل هزینه های زیادی می شود و هم اکنون بخشی از این 20 هزار کیلومتر رودخانه در دست مطالعه قرار دارد.

وی با اشاره به وجود یک هزار کیلومتر نوار ساحلی در هرمزگان گفت: به واسطه ساحلی بودن ، در استان هرمزگان رودخانه های زیادی وجود دارد که نسبت به میانگین دیگر نقاط کشور بیشتر است.

در ادامه مدیر کل ثبت اسناد و املاک هرمزگان ضمن تقدیر ازشرکت آب منطقه ای هرمزگان جهت پیگیری مفاد قانونی بیان داشت  : این شرکت آمادگی خود را جهت  هرگونه همکاری در زمینه استعلامات  و جلوگیری از هر گونه تصرفات غیر مجاز و ارائه خدمات مطلوب تر به هم استانی ها اعلام می نماید  .

در پایان  این نشست مقرر شد آب منطقه ای نسبت به مشخص نمودن پهنه و حریم رودخانه های موجود در حریم شهرها و روستاها اقدام نموده و یک نسخه از آن را به اداره ثبت استان ارسال کند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات