تقدیر مدیرعامل از اعضای ارزیابی عملکرد جشنواره رجایی

تقدیر مدیرعامل از اعضای ارزیابی عملکرد جشنواره رجایی

با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت از متولیان شاخص های ارزیابی عملکرد سال 97 جشنواره رجایی که این شرکت در آن رتبه های برتر را کسب کرده بود؛ تجلیل و قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ در این نشست اظهار داشت: کسب رتبه سوم در بین دستگاه های اجرایی استان و کسب رتبه رتبه اول برای سومین سال پیاپی در بین شرکت ها، بانک ها و بیمه ها؛ نشان از تلاش متولیان شاخص های ارزیابی و مجموعه ساختار شرکت است که از آنها قدردانی می کنم.
وی با تشکر از تلاش های کارکنان قرارداد مشخص شرکت در اعتلای نام برق منطقه ای خوزستان؛ افزود: کسب رتبه برتر در جشنواره رجایی جای تقدیر دارد و مهم تر از رتبه های کسب شده، حفظ این جایگاه و آسیب شناسی از آن برای ارتقا و رسید به نوک قله است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به رسالت برق خوزستان در تامین برق برای مشترکین، افزود: بازخورد نهایی این جشنواره ها و موفقیت هایی که شرکت کسب می کند به افزایش رضایتمندی مشترکین از ارائه خدمات ما منجر می شود که بسیار ارزشمند است.
در پایان این نشست نیز از زهره عزیزی دوست، حسن دهقانی، قائم آقایی، عبداله بیت مشعل، شریف علوی نژاد، غلامرضا احمدی، قاسم جهانگیری، جلیل وکیلیان، نوراله شکیبایی، علیرضا اتحاد، حدیث ابدالی، فریبا فرازمند، مهشید بیگدلی، شهرام گوهرچین، هومن نجارزاده، فاطمه اشرف پوری، ایراهیم زلقی، علی اصغرفرخی راد، پیمان بایمانی، مریم باورصاد، سیما بهرامی، امین روحانی، خدیجه حسونی زاده، آسیه مرادیان، شهره شریف نیا، حسین صباغ و حسین داوری زاده اعضای کارگروه ارزیابی عملکرد و به نمایندگی از واحدهای شرکت، از سوی مدیرعامل با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.
این برنامه به همت دفتر مدیریت استراتژیک برگزار شده است.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات