70 دستگاه اجرائي استان مجهز به 173 ديزل برق اضطراري مي باشند

مديركل پدافندغيرعامل استانداري در رزمايش قطع برق ادارات:

70 دستگاه اجرائي استان مجهز به 173 ديزل برق اضطراري مي باشند

مديركل پدافندغيرعامل استانداري سمنان در حاشيه رزمايش سراسري قطع برق گفت: 70 دستگاه اجرائي استان مجهز به 173 ديزل برق اضطراري مي باشند.

ايرج كارخائي افزود: هشتمين رزمايش تست مولّدهاي برق اضطراري مراكز مهم، حياتي و حساس، به همت و تلاش شركت توزيع برق استان به نحو شايسته اي برگزار و اجراي اين گونه برنامه ها در راستاي پدافند غيرعامل است.

وي با اشاره به اين كه وجود مولّدهاي برق اضطراري ، يكي از ابزارهاي مهم در جهت پيش بيني و پيشگيري در مواقع بحران محسوب مي شود تصريح كرد: در صورتي كه به هر دليلي و تحت هر شرايطي، برق سراسري قطع گردد، اين دستگاه ها وارد مدار شده و در ارائه خدمات خللي ايجاد نخواهد شد.

كارخائي بيان داشت: استمرار خدمات در هنگام بحران، يكي از اصول پدافندغيرعامل است و بهره گيري از ديزل ژنراتور در زمان حوادث غيرمترقبه ، تاثير مثبتي در روند امور خواهد داشت.

وي خاطرنشان كرد: با برگزاري اين رزمايش كه در پنج نقطه ، برق سراسري مراكز مهم و حساس قطع گرديده؛ پس از چند ثانيه مولّدها وارد شده و نتيجه اين است كه دستگاه ها به اين امر مهم توجه مناسبي داشته و رزمايش به صورت شايسته اي به اجرا در آمده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات