حضور نماینده سازمان حفاظت محیط زیست در هفتمین  اجلاس تسهیلات جهانی محیط زیست

حضور نماینده سازمان حفاظت محیط زیست در هفتمین اجلاس تسهیلات جهانی محیط زیست


به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان، فریبا رضائی بعنوان  نماینده سازمان حفاظت محیط زیست و نقطه تماس اجرائی جمهوری اسلامی ایران در هفتمین اجلاس تسهیلات جهانی محیط زیست در شهر"شرم الشیخ - مصر"حضور یافت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان در خصوص اهم موضوعات مورد بحث در"GEF-۷"عنوان کرد : بیش از سی کشور توسعه یافته برای تامین مالی و پشتیبانی از پروژه های ملی کشورهای در حال توسعه خاور میانه و شمال آفریقا به این آژانس مالی بین المللی تعهد داده و درخصوص کاهش و تعدیل چالش های زیست محیطی فرا منطقه ای سهیم شده اند.

فریبا رضایی مدیر کل حفاظت محیط زیست کردستان تصریح کرد : تاکنون طی چهار دوره فایننس به کشور جمهوری اسلامی ایران اعطا شده و در این دوره، در خصوص پروژه های ملی جدید و نیز تتمه اعتبارات دوره گذشته که بدلیل تحریم ها، پرداخت به موقع میسر نشده بود، با دبیرخانه آژانس بحث و گفتگو کردیم.

در خاتمه اجلاس، نشست دو جانبه با طرف خارجی در خصوص چالش های زیست محیطی ایران بویژه آن گروه از مشکلات که منشا خارجی و فرامرزی دارند، بررسی و رایزنی های لازم صورت گرفت و بهره مندی کشور عزیزمان از تسهیلات و امکانات مالی آژانس مذکور و سایر آژانسهای بین المللی جوینت، مورد دفاع قرار گرفت.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات