در سخت ترین شرایط ایده‌آل‌ترین نتایج را از مترو گرفته‌ایم

در سخت ترین شرایط ایده‌آل‌ترین نتایج را از مترو گرفته‌ایم

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر در آیین تجلیل از مشاوران، پیمانکاران، مهندسان و تلاشگران مترو اظهار داشت: شاید روزهایی سخت تر از این برای کشور نباشد اما ما توانستیم با همدلی و همراهی همه ایده آل ترین نتایج را از مترو بگیریم.

شهردار تبریز افزود: همه مسئولین، اعضای شورای شهر همدل و یکصدا بر این باورند که پروژه احداث مترو باید فعال و سرپا باشد که ماحصل آن موفقیت های امروز مترو است.

او با بیان اینکه در هیچ سطح مدیریتی استان و شهر تبریز مخالفتی برای توسعه مترو وجود ندارد، تصریح کرد: همه اعتقاد دارند که مهم ترین پروژه شهر تبریز پروژه مترو است و با اتحاد و همدلی کار را به پیش می برند.

شهردار تبریز برگزاری آیین تجلیل از دست اندرکاران مترو را "تابوشکنی" عنوان کرده و یادآور شد: در بیشتر پروژه ها، پس از افتتاح پیمانکاران و مشاوران فراموش می شوند و حتی گفته می شود که آنان پول گرفته اند و کار انجام داده اند درحالی که  شیوه انجام کار مهم است و همه کار می کنند تا پول بگیرند.

ایرج شهین باهر افزود: فردی که کار را درست انجام می دهد و به موقع تحویل می دهد و متحمل مشکلات فراوانی می شود و بی پولی های مقطعی را متحمل می شود و دوام می آورد و همراهی و همکاری می کند و کارفرما را اذیت نمیکنند جای تقدیر و تشکر دارد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود وجود مترو در شهر را یکی از شاخص های توسعه دانسته و خاطرنشان کرد: شهری که دومیلیون نفر جمعیت داشته باشد اما مترو نداشته باشد قطعاً شهری عقب افتاده است و ما مفختریم که در اجلاس های بین المللی در حضور  شهرداران مطرح دنیا از  وجود مترو در تبریز سخن گفته و بر آموزش های عمومی تاکید می کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات