استقرار بالغ بر 400 واحد از مشاغل مزاحم شهری در شهرک صنایع کارگاهی

استقرار بالغ بر 400 واحد از مشاغل مزاحم شهری در شهرک صنایع کارگاهی

علی اصغر شقایقی، شهرداری را نهادی دارای کارکرد خدماتی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، عمرانی، فضای سبز و.. یادآور شد و گفت: «خدمات شهری و محیط زیست» معاونتی است که وظایف متنوعی در حوزه‌های فضای سبز، تنظیف، مقابله با آلاینده‌های صوتی و محیطی، مشاغل مزاحم، تبدیل ویرانه‌های شهری به محیط‌های شاداب قابل استفاده و... را برعهده دارد.

وی، نقش مدیریت ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی برای نظارت بر میدان میوه و تره بار، بازارهای روز و شب، کشتارگاه صنعتی و صنایع کارگاهی و همچنین مقابله با سد معبر را به عنوان بخشی از معاونت خدمات شهری و محیط زیست متذکر شد.

مدیر حوزه ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کاشان، میدان میوه و تره‌بار را یکی از ملزومات شهرهای توسعه‌یافته دانست و گفت: همچنین این میدان، می‌تواند تضمینی برای فعالان صنایع دامپروری و کشاورزی برای ارائه مطلوب محصولات خود محسوب شود.

شقایقی با اشاره به عرضه انواع میوه‌های سراسر کشور و نیز واردات در میدان میوه، بهره‌مندی شهرهای مجاور از این مرکز عرضه و همچنین اشتغالزایی چند هزار نفری آن را به صورت مستقیم و غیرمستقیم خاطرنشان کرد.

وی همچنین با اشاره به فعال بودن شهرک صنایع کارگاهی از سال 81 گفت: بیش از 400 نوع مشاغل مزاحم نظیر سنگ‎فروشی، صافکاری، آهنگری‌، تراشکاری‌ و تعمیرگاه‌های خودروهای سنگین که پیش از این برای شهروندان ایجاد زحمت می‌کردند به این شهرک منتقل شده‌اند.

مدیر حوزه ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کاشان، با یادآوری بند قانونی ماده 55 و تشکیل کمیسیون شناسایی مشاغل مزاحم عنوان کرد: صاحبان این مشاغل پس از معرفی صنف،زمینی را درصنایع کارگاهی دریافت می‌کنند و در آن مستقر می‌شوند.

شقایقی از آمادگی برای پشتیبانی و استقرار 500 واحد صنفی دیگر از مشاغل مزاحم در شهرک صنایع کارگاهی خبر داد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات