جشن یاردبستانی من در فرهنگ‌سرای مهر کاشان برگزار شد

جشن یاردبستانی من در فرهنگ‌سرای مهر کاشان برگزار شد

مدیر فرهنگ سرای مهر با تاکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان و نوجوان با وقایع روز 13 آبان گفت: فرهنگ‌سرای مهر در راستای گرامی‌داشت این روز که به واسطه عظمت و استواری دانش آموزان یادآور شجاعت جوانان و نوجوانان است، جشن «یار دبستانی من» را برپا کرد.

مهدی سقاپولادی خاطر نشان کرد: جشن «یار دبستانی من» به منظور آشنایی دانش‌آموزان با کسانی که برای سربلندی انقلاب تلاش کردند و از جان و مال خود گذشتند، با حضور دانش آموزان مدرسه شهید مفتح در تالار مهرگان فرهنگ سرای مهر اجرا شد.

وی، اجرای سرود، استندآپ کمدی، تئاتر با موضوع آشنایی دانش‌آموزان با شخصیت شهید حسین فهمیده را از جمله برنامه‌های جشن «یار دبستانی من» ذکر کرد که به منظور آگاه سازی درخصوص ضرورت مبارزه با استکبار جهانی و اهمیت 13 آبان، توسط دانش آموزان اجرا شد.

مدیر فرهنگ‌سرای مهر از مسابقه انشاءنویسی با موضوع «اگر من دانش آموز سال 57 بودم»، «جشن یار دبستانی من» و «اجرای زنده گروه سرود فانوس» با موضوع شهدای دانش‌آموز با همکاری منطقه یک شهرداری در میدان فیض، روبروی مسجد میر عماد و همچنین در مسیر راهپیمایی روز 13 آبان به عنوان برنامه های گرامی‌داشت روز 13 آبان نام برد، که به کوشش فرهنگ سرای مهر برگزار می شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات