مصوبه افزایش ۹ درصدی اجاره‌بها امروز به بنگاه‌ها ابلاغ شد

مصوبه افزایش ۹ درصدی اجاره‌بها امروز به بنگاه‌ها ابلاغ شد

مصوبه افزایش حداکثر ۷ تا ۹ درصدی اجاره‌بها امروز به تمام بنگاه‌های مسکن در تهران و کرج ابلاغ شد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) اتحادیه املاک رونوشت مصوبه افزایش ۷ تا ۹ درصدی اجاره بها توسط سازمان تعزیرات حکومتی را به تمام بنگاه‌های معاملات ملکی تهران و کرج ابلاغ کرد.

بنابراین گزارش، بنگاه‌های معاملات ملکی از امروز ملزم به نصب این مصوبه هستند به طوری که این ابلاغیه برای موجر و مستأجر به راحتی قابل مشاهده باشد.

گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس از برخی بنگا‌ه‌های املاک تهران حاکیست که برخی از بنگاه‌ها از اول تیر ماه تاکنون هنوز موردی برای اجاره نداشته‌اند و برخی نیز عنوان می‌کنند که این مصوبه، بنگاه‌های املاک را از نان خوردن خواهد انداخت.

اکبری یکی از بنگاه دارانی است که اعتقاد دارد این مصوبه آنها را از نان خوردن انداخته و کار و کاسبی آنها را کساد خواهد کرد.

وی گفت: نصب مصوبه افزایش ۷ تا ۹ درصدی اجاره‌بها در داخل بنگاه از امروز الزامیست و هر مشاور املاکی که این مصوبه را از امروز نصب نکند جریمه خواهد شد.

وی ادامه داد: بنگاه‌های املاک حاضر هستند که اجاره بها از این اعدادی که مصوب شده نیز کمتر شود چرا که هر چه قیمت‌ها پایین‌تر باشد کار و کاسبی ما نیز رونق بیشتری می‌گیرد.

وی اضافه کرد: مطمئن باشید که با این مصوبه، موجر با مستأجر هماهنگ شده و با یکدیگر به توافق می‌رسند و برای اینکه از این مصوبه فرار کنند قول‌نامه توافقی با هم می‌نویسند.

 

 

    نظرات