صدور مجوز حفاری جدید برای شرکت های خدماتی به شرط مرمت محل تمام حفاری  ...

صدور مجوز حفاری جدید برای شرکت های خدماتی به شرط مرمت محل تمام حفاری ...

صدور مجوز حفاری جدید برای شرکت های خدماتی به شرط مرمت محل تمام حفاری های قبلی / احداث پارکینگ پرستار به طبقه هفتم رسید

شهردار منطقه یک مشهد از احداث ۷ طبقه از پارکینگ ۱۰ طبقه ای پرستار خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری که پاسخگوی مستقیم تماس های شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ بود، با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال در حوزه روکش و لکه گیری معابر، با توجه به اجرای نهضت آسفالت، پا را از حد وظایف خود فراتر گذاشته و توانسته ایم تاکنون ۲۲۰ هزار متر مربع از سطح معابر منطقه را آسفالت نماییم.
وی ادامه داد: همچنین آمادگی داریم بر اساس دریافت درخواست های مردمی از طریق مرکز ۱۳۷، نسبت به انجام موارد لکه گیری آسفالت در سطح منطقه در صورت نیاز و اعلام شهروندان اقدام های لازم را انجام دهیم.
اصغری اظهار داشت: فاز دوم پیاده روسازی بولوار سجاد نیز از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار است که با پایان یافتن این فاز، عملا بهسازی کل مسیر بولوار سجاد به پایان می رسد.
وی گفت: در نظر داریم در حاشیه پیاده راه زنبق نیز یک پارک خطی برای استفاده شهروندان احداث نماییم.
شهردار منطقه یک مشهد با اشاره به روند احداث پارکینگ پرستار، خاطرنشان ساخت: احداث این پارکینگ نیز با ظرفیت ۲۴۰ جای پارک و در ۱۰ طبقه در حال انجام است که در حال حاضر ۷ طبقه از آن احداث شده است و بر اساس برنامه زمانبندی، خرداد ۹۹، به بهره برداری می رسد.
لازم به ذکر است بر اساس تماس ها و درخواست های شهروندان در روز جاری، شهردار منطقه یک دستور داد تا زمان مرمت حفاری های صورت گرفته توسط شرکت های خدماتی در سطح این منطقه، به این شرکت ها، مجوز جدیدی برای حفاری داده نشود.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات