تبلور همدلی، همراهی و خصایص متعالی در انتخابات روشنفکران

تبلور همدلی، همراهی و خصایص متعالی در انتخابات روشنفکران

تبلور همدلی، همراهی و خصایص متعالی در انتخابات روشنفکران

انتخابات دومین سال هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل براساس اطلاع رسانی قبلی و دستورجلسه مشخص و با حضور تمامی اعضای هیات مدیره، بازرسان سازمان و همچنین مدیر حراست اداره کل راه و شهرسازی استان در فضایی آرام و محترمانه در محل سالن جلسات هیات مدیره سازمان برگزار گردید.

انتخابات ۱۱ آبانماه ۱۳۹۸ هیات رییسه سازمان، اولین جلسه انتخاباتی آنلاین هیات رییسه در طول تاریخ نظام مهندسی اردبیل نام گرفت و حضور تمامی اعضای هیات مدیره در زمان مقرر بار دیگر شان مهندسی و تفکر سطح بالای مدیران تحصیل کرده را نمایان ساخت.

یازدهم آبان، میرمحمد سیدهاشمی به عنوان رییس، جعفر لطفی به عنوان نایب رئیس اول، مهدی خانمحمدیان مقدم به عنوان نایب رئیس دوم و طاهر کیافر به عنوان دبیر هیات مدیره انتخاب شدند تا تصمیمات کلیدی هیات مدیره سازمان در قالبی نو و با ظرفیتی جدید پیگیری و اجرایی شود.

هریک از اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل پس از برگزاری انتخابات هیأت رییسه ضمن تبریک به منتخبان جدید و تقدیر از هیات رییسه قبل، با اشاره به سابقه مدیریتی درخشان سازمانی و دانشگاهی میرمحمد سیدهاشمی در سال های گذشته، همراهی با رییس جدید و همدلی با هیات رییسه سازمان را برای پیشبرد اهداف سازمانی مورد تاکید قرار دادند.

میرمحمد سیدهاشمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، ضمن تشکر از اعتماد اعضای هیأت مدیره سازمان، از زحمات هیات رییسه سال اول تقدیر کرد و همراهی و همدلی اعضای هیات مدیره و مشارکت اعضای سازمان را در تحقق اهداف سازمانی ضروری بیان کرد.
سیدهاشمی توجه به قانون، اصلاح ساختار سازمانی و همچنین استفاده از ظرفیت علمی، فکری و اجرایی جامعه مهندسی را در تصمیم گیری های کلان سازمانی و در جهت ارائه خدمات مطلوب، به عنوان یک الزام و خط مشی برای هیات رییسه جدید مطرح کرد.

کافی، مدیر حراست اداره کل راه و شهرسازی استان و اردبیل ضمن تبریک به منتخبان جدید و اشاره به مسئولیت سنگین آنها در قبال خواسته های بحق اعضا، لزوم دقت و تسریع در انجام امور محقق نشده سازمان را مهم و همراهی همه اعضای هیات مدیره را در تحقق امور ضروری عنوان کرد.
در ادامه شاهین خدامرادزاده از سوی هیات رییسه جدید سازمان به عنوان خزانه دار سال دوم پیشنهاد و با رای مطلق هیات مدیره انتخاب و خدامرادزاده از قبولی این مسئولیت انصراف داده و فرید صالحی عالی را بعنوان عضو پیشکسوت و باتجربه جهت تقبل این سمت پیشنهاد کرد که ضمن تایید پیشنهاد ارایه شده توسط هیات مدیره، اوج فرهیختگی و همدلی اعضای هیات مدیره سازمان به اثبات رسید.

بطور حتم در جلسه برگزار شده همدلی، همراهی و خصایص متعالی جامعه آگاه، روشنفکر و فرهیخته متبلور بود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل یک انجمن در شهر اردبیل می باشد

      نظرات