مراسم تکریم و معارفه نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، مراسم معارفه حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدباقرمحمدی لائینی به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه مرکز استان و تکریم حضرت آیت الله نورالله طبرسی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی ریاست محترم دفتر مقام معظم رهبری، احمد حسین زادگان استاندار مازندران، ائمه جمعه شهرهای استان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، عباس رجبی شهردار ساری، مسئولان استانی و جمعی از خانواده معظم شهدا در مجتمع اهل بیت(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی در این مراسم با بیان اینکه حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی لائینی چهره شناخته شده استان مازندران است، افزود: ایشان شخصیتی فاضل، درس‌خوانده و با تقوا است.

وی افزود: پیش از سفر به مازندران، مقام معظم رهبری به بنده فرمودند سلام مرا به مردم دیار علویان برسانید.

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی‌لائینی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان مازندران و آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه قدردان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستم که این لیاقت را به بنده دادند، گفت: از همه مسؤولان کشوری، استانی و مردم عزیز که در این مراسم شرکت کردند قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با قدردانی از زحمات آیت‌الله طبرسی نماینده سابق رهبر معظم انقلاب در مازندران، عنوان کرد: ایشان شخصیتی وحدت‌آفرین در استان بودند و برای وی آرزوی سلامتی می‌کنم.

وی با بیان اینکه دورنمای کار بنده و چشم‌انداز بنده برای آینده مازندران "مازندران سالم و رشد یافته" است، تصریح کرد: مازندران سالم یعنی شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد، رشد یافته یعنی توسعه همه‌جایی و همه‌جانبه در استان داشته باشیم.

احمد حسین زادگان  استاندار مازندران نیز در این مراسم با خیرمقدم به مسئولان ملی حاضر در نشست، اظهار داشت: نشست امروز شورای اداری مازندران ویژه ترین شورای اداری مازندران بوده چرا که تکریم و معارفه دو شخصیت ذی قیمت است.

وی با تبریک انتصاب نمایندگی ولی فقیه در مازندران به حجت الاسلام والمسلمین محمدی لایینی، گفت: آرزوی سلامتی برای آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران داریم. وی تلاش خوبی در 40 سال گذشته برای استان منشا خدمات و خیر بودند.

حسین زادگان با بیان اینکه همه جریانات و گروه‌های سیاسی در فضای امن و آرامش برای محور توسعه استان حول نماینده ولی فقیه در مازندران فعالیت داشتند، افزود: اکنون نیازمند وفاق و همدلی در بیش از هر زمان دیگری در مازندران هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات