گسترش همکاریهای سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت مخابرات استان یزد

گسترش همکاریهای سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت مخابرات استان یزد

همکاری های سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت مخابرات استان یزد گسترش می یابد.
به گزارش روابط عمومی سازمان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در جلسه مشترک با مدیر عامل شرکت مخابرات بر ضرورت ارتقای دانش ساخت و ساز تأکید کرد.
مهدی سالاری با بیان اینکه کشورهای پیشرفته دنیا ساختمان های  نسل پنجم و ششم را می سازند، گفت: ساخت و سازهاي کشور ما از نوع  نسل دوم و سوم است ، كه باید هرچه سریعتر این عقب‌ماندگی را جبران کنیم.
وی ادامه داد: ساختمان یک کالای ملی و استاندارد است، از این رو قانونگذار ضوابطی را برای نحوه ساخت و ساز تدوین کرده که موظف به رعایت آن هستیم.
سالاری ادامه داد:خوشبختانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ظرفیت بسیار خوبی در زمینه ارائه خدمات به دستگاه های مختلف دارد که آمادگی داریم در قالب تفاهم نامه های گوناگون امکان استفاده از این ظرفیت ها را برای دیگران فراهم آوریم .
مدیرعامل شرکت مخابرات یزد هم در این جلسه با اشاره به قابلیت های شرکت مخابرات استان گفت: با گسترش استفاده از فیبر نوری درصدد ایجاد ارتباطات سریع و ایمن هستیم.
محمدرضا زارع از دیگر مزیت های استفاده از فیبر نوری در ساختمان ها را امنیت بیشتر ، امکان حفظ کیفیت در فواصل دورتر و کاهش مصرف انرژی دانست.
در پایان مقرر گردید در راستای افزایش مشارکت ها، گروه کارشناسی مشترک تشکیل شده تا زمینه‌ همکاریهاي فیمابین بررسی و بعد از جمع بندی ، موارد برای اجرا ابلاغ گردد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات