انعقاد تفاهم نامه طرح داناب فی مابین شرکت آب منطقه ای چهارمحال و...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری روز پنج شنبه شانزدهم آبان ماه تفاهم نامه طرح داناب با اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد گردید

در ابتدای جلسه احمدرضا سدهی سامانی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در چندسال اخیر استفاده از ظرفیت دانش آموزان و مدارس برای بحث فرهنگسازی و اهمیت نقش آب این مایه حیاتی برای زندگی انجام شده است. در این راستا کار گروهی از کارشناسان شرکت آب منطقه ای تشکیل شد تا بتوانیم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی را به بهتربن نحو انجام دهیم.

در ادامه علی اکبر صبا معاون حفاظت و بهره برداری شرکت بیان کرد: طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی مشتمل بر 15 پروژه می باشد که یکی از آنها، پروژه اطلاع رسانی و داناب می باشد. که می توان گفت کلیدی ترین پروژه این طرح است. در سال گذشته شرکت آب منطقه ای استان با همکاری جهاددانشگاهی توانست رتبه ی اول کشور را در پروژه اطلاع رسانی و داناب کسب کند که نشان از اقنایی بودن اجرای طرح دارد.

فرحناز قائد امینی مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به اهمیت فرهنگ سازی و آموزش اضافه کرد: این فرهنگ سازی سالها  قبل باید شروع می شد و قبل از این چالش باید به فرهنگ سازی می پرداختیم. آموزش و پرورش در این زمینه آماده همکاری همه جانبه است.

در پایان تفاهم نامه طرح دانش آموزی نجات آب(داناب) فی مابین شرکت آب منطقه ای  و اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد گردید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری

    شركت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات