برگزاری مراسم اختتامیه مرحله شرکتی اولین دوره مسابقات مهارت های فنی و تخصصی بهره برداری در آبفا شیراز

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، یکی از اهداف برنامه ششم توسعه در زمینه آب، مشارکت بهره برداران در مدیریت منابع آب و تأسیسات آبی و یکی از راهبردهای آن ظرفیت سازي نیروي انسانی و آموزش آنها است. به منظور تحقق این راهبرد، با تدبیر شرکت مهندسی آبفا کشور اولین دوره مسابقات مهارت های فنی و تخصصی بهره برداری شرکت‌های آب و فاضلاب در مرحله شرکتی  برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور مدیرعامل،معاونین و جمعی از مدیران درتالار آب شرکت  برگزار شد از مدیران عامل شرکت های برتر ،دست اندرکاران و داوران این دوره از مسابقات تقدیر شد.

رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل آبفا شیراز در آغاز این مراسم از دست اندکاران برگزاری این مسابقات قدردانی کرد و اظهار داشت: برگزاری این مسابقات  با هدف ایجاد انگیزه و روحیه نشاط ، مشارکت جمعی ،انتقال تجربیات اجرايی و عملیاتی  و نیز توسعه کار تیمی و يافتن استعدادهای ویژه بود.

ا...بخش نظرپور افزود: این مسابقات در سطح استانی فرصتی را برای شناخت دقیق نقاط ضعف و تلاش برای رفع آنها و نیز شناسایی نقاط قوت عملیات اجرايی و تلاش برای تقویت نقاط  شرکت ها ایجاد کرد.

همچنین معاون بهره برداري و توليد آبفا شیراز اظهار داشت:  اولین دوره مسابقات مهارت فنی و تخصصی بهره برداری در سطح شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستايی در سه مرحله استانی، بلوکی و کشوری برای تیم های عملیاتی در شرکتهای آب و فاضلاب در حال برگزاری است که مرحله استانی آن با موفقت پایان گرفت.

فرزاد جهانمرد با اشاره به محورهاي برگزاري اولین دوره مسابقات مهارت های فنی و تخصصی بهره برداری افزود: این مسابقات  در 5 محور  نصب انشعاب آب،  امداد حوادث ،  مدار فرمان، کنترل کیفیت و  نصب انشعاب فاضلاب برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات