آسفالت 67 هزار مترمربع از معابر سطح منطقه دو

آسفالت 67 هزار مترمربع از معابر سطح منطقه دو

شهردار منطقه دو شهر کرمان، از اجرای عملیات آسفالت و روکش آسفالت 67 هزار مترمربع از معابر منطقه دو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو، علی سعیدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه‎ی آسفالت معابر منطقه، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، حدود 67 هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی این منطقه آسفالت شده که در این میان اجرای آسفالت خودیاری با بیش از 10 هزار و 600 مترمربع، روکش آسفالت با 30 هزارمترمربع و لکه‌گیری آسفالت با 27 هزار مترمربع به ترتیب بیشترین سهم از اقدامات عمرانی صورت گرفته را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با تقدیر از مشارکت شهروندان در نوسازی و بهسازی معابر سطح منطقه و پرداخت خودیاری جهت آسفالت کوچه‌ها، اظهار کرد: از ابتدای سال 98، کوچه شماره 20 بولوار حجاج، کوچه 15 خیابان شهید همتی‌فر، کوچه 7 شهرک لاله خیابان زریسفی، کوچه 23 شهدای هوانیروز و کوچه شماره 4 شمالی امیرکبیر جمعا به متراژ 10 هزار و 600 مترمربع با پرداخت خودیاری توسط اهالی محل، آسفالت شده‌اند.

شهردار منطقه دو اجرای 8700 مترطول جدول‌گذاری، 4500 مترمربع پارک سازی، 2370 مترمربع زیرسازی، 2600 مترمربع پیاده روسازی و ساماندهی 73 عدد فضاهای شهری را از دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته در منطقه دو در هشت ماهه اخیر عنوان کرد.

سعیدی همچنین با اشاره به درزگیری آسفالت باند تندرو ضلع شمال بولوار جمهوری در هفته گذشته، گفت: کوچه شماره 20 بولوار حجاج نیز آسفالت و کوچه‌های خیابان والفجر جنوبی، لکه‌گیری آسفالت شد.

شهردار منطقه دو با اشاره به ورود به فصل بارش نزولات آسمانی و ضرورت ساماندهی معابر، گفت: تلاش داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایرادات موجود در معابر و خیابان‌های سطح منطقه را رفع کنیم؛ ضمن اینکه تمامی معابری که نیاز به بهسازی دارند، رصد شده و به ترتیب اولویت آسفالت و روکش آسفالت می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری منطقه دو آمادگی دارد همچون گذشته نسبت به آسفالت محلات، معابر و کوچه‌های سطح منطقه با مشارکت شهروندان اقدام کند، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند با ارایه تقاضا و معرفی نماینده و با پرداخت هزینه خودیاری، به معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی منطقه مراجعه کنند تا با اولویت بندی، عملیات آسفالت معابر انجام شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات