سدها و تأسیسات آبی آذربایجان شرقی در پی زلزله اخیر خسارتی ندیده...

مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی اعلام کرد: در پی وقوع زلزله روز گذشته در استان آذربایجان شرقی و بر اساس بررسی های اولیه، هیچ گونه خسارتی به سدهای بزرگ در این استان وارد نشده است.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، مهندس یوسف غفارزاده همچنین گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله در شهرستان میانه، گروهی از کارشناسان این شرکت، در قالب کمیته پایداری سدها، به محل وقوع حادثه اعزام و پس از بررسی اولیه سدها و تأسیسات آبی، اطمینان حاصل کردند که هیچ گونه خسارتی به سدهای بزرگ واقع در شهرستان میانه اعم از سد آیدوغموش، سد شهریار و سد گرمی چای وارد نشده است.

وی همپنین اظهار داشت: با توجه به وجود تعداد زیادی سد کوچک و متوسط در محدوده شهرستان میانه، کارشناسان این شرکت در حال بررسی های بیشتر در این خصوص هستند و در صورتی که آسیبی به آنها وارد شده باشد، متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گفته رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق آذربایجان شرقی، گروه دیگری مرکب از مدیران و کارشناسان مدیریت بحران صنعت آب و برق استان شامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی، آب و فاضلاب شهری و روستائی و توزیع برق آذربایجان شرقی در محل وقوع زلزله حضور یافته و اقدامات لازم را پس از بررسی های اولیه انجام دادند.

مهندس یوسف غفارزاده با اعلام این خبر افزود: گزارش هر یک از شرکت های یاد شده به تفکیک آماده و به مراجع ذیربط شامل وزارت نیرو، شرکت مادر تخصصی و مراجع استانی ارسال شده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات