وزیر نیرو فردا به همراه رئیس‌جمهور راهی استان یزد می‌شود

وزیر نیرو فردا به همراه رئیس‌جمهور راهی استان یزد می‌شود

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، رضا اردکانیان صبح فردا پس از حضور در مراسم دیدار عمومی رئیس‌جمهور با مردم استان یزد، در آیین افتتاح پست 230.132 کیلوولت ابرکوه شرکت خواهد کرد.
همچنین در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان یزد عملیات یکپارچه تامین منابع مالی و اجرای طرح آبرسانی به مجتمع‌های روستایی شهرستان تفت با اعتباری بالغ بر 355 میلیارد تومان نیز آغاز خواهد شد که با اتمام این طرح 266 روستا با جمعیتی بالغ بر 121 هزار نفر از ثمرات اجرای این پروژه بهره‌مند خواهند شد.
براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این سفر در ادامه پویش #هرهفته_الف_ب_ایران و در هفته پنجم این پویش سراسری، پروژه‌های وزارت نیرو در استان یزد از جمله طرح‌های نیروگاهی، آبرسانی روستایی، بازچرخانی پساب و پروژه‌های تامین برق استان یزد به صورت همزمان از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس با رئیس‌جمهور افتتاح خواهد شد.
گفتنی است در سفر رئیس‌جمهور به استان یزد 9 پروژه صنعت آب و برق با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی یک پروژه آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 355 میلیارد تومان آغاز خواهد شد.
گفتنی است، رئیس‌جمهور و وزیر نیرو پس از سفر به استان یزد، صبح دوشنبه نیز راهی استان کرمان می‌شوند و بخشی از پروژه‌های آب و برق این استان در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در این استان افتتاح خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات