اتمام عملیات پایدارسازی آبرسانی به روستاهای سیل زده لرستان

اتمام عملیات پایدارسازی آبرسانی به روستاهای سیل زده لرستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، " علیرضا کاکاوند" در این باره گفت: در جریان سیل فروردین ماه لرستان، 964 روستای استان با خسارات جدی مواجه شده که با همت جهادی نیروهای این شرکت در کمترین زمان ممکن آب این روستاها وصل شد.
وی اضافه کرد: پس از وصل موقت آب شرب این روستاها در کوتاه‌ترین زمان ممکن، عملیات پایدار سازی آبرسانی به روستاها در دستور کار قرار گرفته که توانسته ایم همه روستاهای خسارت دیده از سیل را با عملیات پایدارسازی آبرسانی به اتمام برسانیم.
وی تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات در استان، نیروهای این شرکت درکمتر از 3 ماه توانسته اند این عملیات مهم را اجرایی کنند.
وی افزود: در سیل اخیر بیش از 262 میلیارد تومان خسارت به زیرساختهای آبرسانی روستایی استان وارد شده که تنها 20 میلیارد تومان با تخصیص 71 درصد و به صورت اوراق 2 ساله به بازسازی این مناطق تخصیص یافته است.
کاکاوند گفت: در سفر اخیر دکتر نوبخت به لرستان و امضای تفاهم نامه اولیه مبلغ 120 میلیارد تومان جهت رفع مشکل آب شرب روستاهای خسارت دیده از سیل در نظر گرفته شده که می بایست به تایید هیات دولت برسد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اظهار امیدواری کرد تا با تخصیص این مبلغ اعتبار، بتوان بخشی از مشکلات روستاهای یاد شده و مطالبات پیمانکاران فعال در زمینه بازسازی روستاهای سیل زده را پرداخت کرد.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات