پیام رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت ولادت با سعادت حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت

پیام رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت ولادت با سعادت حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت

علیجان شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهر و عباس رجبی شهردار ساری در پیامی فرا  رسیدن هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفتند : به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ساری ،متن پیام به این شرح است:

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد                         دل رمیده ما را رفیق و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت                 به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد

وجود پر برکت حضرت محمد مصطفی (ص) جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردمان تشنه عدالت سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز ،دین رحمت ،شفقت،صلح و عدالت بهرمند ساخت.

هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نشان دادن یکپارچگی صفوف مسلمانان و معرفی چهره واقعی اسلام به عنوان دین رحمت و صلح و دوستی و آرامش به جهان است.

در هفته وحدت ،میثاق ها  تحکیم و پیمان ها استوار می گردد .چرا که رسول خدا(ص)فرمودند : "آلجَماعةُ رَحمةَ و الفُرقَةُ عَذابُ" وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است.

اینجانبان فرار رسیدن میلاد خجسته رسول مهربانی و عزت ، مبشر آگاهی و حکمت ، پرچمدارعدالت و برابری ، پیام آور صلح و انسان دوستی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) ، میلاد رئیس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت را به تمامی مسلمانان بویژه شهروندان عزیز ساروی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

امید است از برکت و حلاوت این ایام مبارک که سراسر شادی ،سرور،امید و ایمان است به نحو شایسته ای بهرمند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به مردم ،توفیق داشته باشیم . از خداوند متعال روزگاری مشحون از عزت و عظمت و موفقیت را برای همه شهروندان فهیم ساروی مسئلت داریم .

علیجان شمشیربند                                                     عباس رجبی

رئیس شورای اسلامی شهر ساری                                             شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات