برگزاری مراسم گرامیداشت هفته وحدت در اروميه

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته وحدت در اروميه

به گزارش خبرنگار پیام آبفا ؛ مراسم گراميداشت هفته وحدت و جشن ميلاد پيامبر اكرم (ص) شب گذشته با حضور رئيس دفتر نماينده ولي فقيه در امور اهل سنت، مدیرامور آب و فاضلاب ارومیه و کارشناسان این حوزه ،مدير ناحيه ٢ آموزش پرورش آذربايجان غربي و روحانيون در مسجد بديع الزمان الواج اروميه برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمين عسگر فعال آذر رييس دفتر نماينده ولي فقيه در امور اهل سنت آذربايجان غربي گفت:مسلمانان با الگو قرار دادن نبي اكرم (ص) به عنوان محور وحدت ميتوانند اتحاد و همبستگي بين شيعه و سني را تقويت كنند .
وي افزود : پيامبر اكرم (ص) وجود با عظمتي است و این باعث افتخار است كه امت ايشان هستيم .

فعال آذر گفت: نا امني و جنايت و هدف داعش اين بود كه پيامبر اكرم (ص) را در بين مردم و جوامع بد معرفي كند كه به حمد الله از این هدف شوم خود باز ماند .

حجت الاسلام فعال آذر بیان کرد : دولت‌های غربی با توسل به حربه تفرقه در تلاش هستند تا بین مسلمانان اختلاف افکنده و دین اسلام را از میان مردم حذف کنند تا به خواسته‌های شوم خود برسند .

وی تاکید کرد: امت پیامبر اکرم (ص) در مقابل کفر محکم و قدرتمند هستند و احساس ضعف نمی‌کنند و در بین خود همانند برادر و خواهر رفتار می‌کنند که تمامی این موضوعات به برکت وجودحضرت محمد (ص) است .

در ادامه این مراسم که در مسجد بدیع الزمان الواج  برگزار شد مدیرامور آب و فاضلاب ارومیه و دیگر مسئولان این شرکت جوابگوی سوالات مطروحه از سوی ساکنان این منطقه بودند و  تصمیماتی بنا به درخواست اهالی این شهرک در راستای رسیدگی به مشکلات آنها اتخاذ شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات