معرفی برترین های مسابقات بدمینتون و آمادگی جسمانی بانوان

معرفی برترین های مسابقات بدمینتون و آمادگی جسمانی بانوان

مسابقات بدمینتون و آمادگی جسمانی بانوان و فرزندان دختر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رده های سنی مختلف برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، در مسابقات آمادگی جسمانی در رده سنی اول زهرا منصوری، صدیقه مرادی و سمیرا دهقانی؛ در رده سنی دوم سارا درخشنده، مریم موسیوند و مرجان جعفرزاده؛ در رده سنی سوم نسرین ناصری، بهدخت بخشعلی زاده و مهناز شریفی و در رده سنی چهارم بهناز کاکاوند، مریم آتش پنجه و ملیحه رجب زاده به ترتیب مقام های اول تا سوم هر رده سنی بانوان را کسب کردند.
مسابقات آمادگی جسمانی فرزندان نیز در سه رده سنی برگزار شد و در رده سنی اول مها اندکاهی، رعنا غلامی و ایناس سعدی؛ در رده سنی دوم آنیتا میرالی، مهدیه زیبایی فر و بهار عسگری پور و در رده سنی سوم نجمه نعیمی، شیدا بیت مشعلی و فاطمه بیت مشعلی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
در مسابقات بدمینتون رده فرزندان بهار عسگری پور، مهدیه زیبایی فر و نجمه نعیمی و آنیتا میرالی (به صورت مشترک) مقام های اول تا سوم و در رده بانوان سارا درخشنده، مریم موسیوند و صدیقه مرادی و مهناز شریفی( به صورت مشترک) مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات