توسعه اذربایجان غربی در گرو وحدت و وفاق/ایجاد اختلافات قومی ممنوع است

توسعه اذربایجان غربی در گرو وحدت و وفاق/ایجاد اختلافات قومی ممنوع است

شهردار ارومیه گفت: استان آذربایجان غربی نیازمند وفاق جهت حرکت به سمت توسعه و رونق اقتصادی است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور در جشن بزرگ وحدت به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) در مسجد امام شافعی با تبریک میلاد باسعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) بیان کرد: امروز به برکت نام و یاد پیامبر اعظم (ص) همه امت اسلامی به عنوان امت واحده در کنار هم با محبت زیست می کنند.

وی با بیان این که نیاز به وحدت و همگرایی وافر جهت رشد و توسعه استان آذربایجان غربی است، اظهار کرد: رشد و توسعه آذربایجان غربی از مسیر وحدت و یکپارچگی همه مردم تحقق می یابد اما بدخواهانی به دلیل مطامع سیاسی و اقتصادی هدف گذاری شده از سوی دشمنان اسلام، در این مسیروجود دارد .

شهردار ارومیه گفت: در جامعه ای که در آن وحدت و امت واحده حضرت محمد (ص) باشد، پیشرفت و توسعه در آن جامعه تحقق می یابد و همواره باید تلاش کنیم در این مسیر باشیم تا توطئه های دشمنان اسلام خنثی شود.

وی عنوان کرد: تمام تلاش مسئولان جمهوری اسلامی ایران و در راس آن مقام معظم رهبری در جهت منع ورود مردم به اختلافات قومی است و  هر شخصی که در مسیر ایجاد اختلافات قومی قرار گیرد قطعاً از امت واحده اسلامی نیست.

شهردار ارومیه با بیان اینکه الگو  و اسوه همه امت مسلمان، پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) است، تاکید کرد: هر شخصی که خودش را به عنوان امت واحده پیامبر(ص) قلمداد می کند حق ندارد وارد بازی های سیاسی و درگیری های و اختلافات مذهبی، قومیتی و جناحی شود.

وی از نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و استاندار جهت تلاش  برای کاهش اختلافات تشکر کرد و نقش اساسی در این خصوص را بر عهده مبلغان دینی در محافل و رسانه های مجازی و مکتوب دانست.

شهردار ارومیه با بیان اینکه بنده به عنوان خدمتگذار کوچک در مجموعه مدیریت شهری در هشت سال گذشته تلاش معطوف بر این  بود که نگذاریم از قبل عملکردمان شائبه ای ایجاد شود، گفت:  در حال حاضر توسعه و عمران شهر ارومیه در سایه وحدت و وفاق شورای اسلامی  شهر و شهرداری ارومیه تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه رفاه و آسایش مردم و توسعه امکانات زیر ساختی برای رفاه آنها در سایه وحدت و یکپارچگی تحقق می یابد،  خاطر نشان کرد:استان آذربایجان غربی نیازمند وفاق جهت حرکت به سمت توسعه و رشد متوازن است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات