تدوين يكپارچه بودجه 99 شهرداري اصفهان و سازمان‌هاي وابسته

تدوين يكپارچه بودجه 99 شهرداري اصفهان و سازمان‌هاي وابسته

معاون مالي و اقتصادي شهردار اصفهان گفت: بودجه سال 99 شهرداري اصفهان و سازمان هاي وابسته به صورت يكپارچه تدوين و تقديم شوراي اسلامي شهر خواهد شد.

مرتضي طهراني در گفت و گو با خبرنگار ايمنا با اشاره به تدوين يكپارچه بودجه 99 شهرداري اصفهان و سازمان‌هاي وابسته، اظهار كرد: از مزيت‌هاي اين اقدام جلوگيري از تكرار برخي از موارد به صورت مشترك در بودجه شهرداري و سازمان‌ها، اطلاع‌رساني شفاف‌تر اقدامات به شهروندان و جلوگيري از خرد شدن هزينه‌ها است.

وي خاطرنشان كرد: تدوين يكپارچه بودجه 99 شهرداري اصفهان و سازمان‌هاي وابسته براي شفاف‌سازي و بهره‌برداري بهتر از پروژه‌ها و امكانات و در راستاي سياست‌گذاري براي بودجه يكپارچه است.

معاون مالي و اقتصادي شهردار اصفهان با اشاره به افزايش بودجه سال آينده شهرداري، گفت: بي‌شك بودجه سال آينده شهرداري اصفهان نسبت به سال 98 افزايش خواهد داشت، اما قبل از تصويب توسط شوراي اسلامي شهر، نمي‌توان به رقم آن اشاره كرد.

وي تاكيد كرد: شهرداري بايد به نسبت افزايش هزينه‌ها و تورم موجود در جامعه، درآمد و هزينه‌هاي خود را افزايش دهد تا قدرت مالي يكساني نسبت به سال قبل داشته باشد.

طهراني با تاكيد بر نظم بخشي به پروژه‌هاي عمراني شهر، گفت: يكي از اقدامات مهم به حداقل رساندن ترك تشريفات مناقصه و مزايده بوده به طوري كه اكنون اجراي هر پروژه را با فرايند مناقصه و مزايده انجام مي‌دهيم؛ علاوه بر آن در حال حاضر با توجه به تلاطم بازار، براي جلوگيري از افزايش بي‌رويه قيمت‌ها، پروژه‌ها را به دو بخش ساخت و نصب تقسيم كرده و خريد كالا را  شهرداري بر عهده گرفته است.

وي ادامه داد: در حال حاضر برنامه‌ريزي و نظم بخشي باعث شده هيچ پروژه‌اي به دليل مشكلات مالي متوقف باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات