بازدید مهندس مهدلو شهردار از پروژه های عمرانی شهر

بازدید مهندس مهدلو شهردار از پروژه های عمرانی شهر

مهندس مهدلو شهردار زرند با حضور در محل اجرای تعدادی از پروژه های شهرداری از نزدیک در جریان روند اجرای کار این پروژه ها قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس مهدلو شهردار زرند ضمن بازدید از روند اجرائی و دیوار چینی پل پارسیان ،لایروبی جوی های معابر شهری ،سرویسهای بهداشتی بازار،عملیات پل گذاری خیابان اسدآبادی،بلوک چینی و احداث کانیوو در بلوار 9دی ،جدول گذاری کمربندی ، خواستار تسریع در انجام این پروژه شد و گفت:هدف شهرداری زرند ایجاد بسترهای مناسب و توسعه ای در سطح مناطق مختلف شهر می باشد .

مهندس مهدلو به اهمیت مقوله خدمت رسانی به شهروندان اشاره و رفاه وآرامش مردم را جز ضروری ترین اهداف شهرداری بر شمرده و تصریح کرد:

همه مدیران شهرداری باید یک نگاه کارشناسانه همراه با دقت و ظرافت به طرحهای عمرانی داشته باشند چرا که این امر موجب ایجاد اعتماد عمومی شهروندان به خادمین خود خواهد شد .

شهردار زرند افزود: مدیریت شهری در مناطق مختلف شهر به پیشبرد پروژه ها می اندیشد و مصمم است فضای بهتری را برای شهروندان ساکن مناطق مختلف شهر بوجود آورد .

شهردارزرند خواستار اجرای پروژه ها بر اساس جدول زمان بندی شد وبا اعلام اینکه ایجاد کوچکترین خللی در هر پروژه می تواند جبران ناپذیر باشد،گفت: امیدوارم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و نیز طرح های اجرایی که در از سالهای گذشته برجا مانده و به آنها کمتر توجه شده میسر گردد.

شایان ذکر است در این بازدید مهندس نوذری معاون فنی و شهرسازی و احمد زمانی مسئول حراست در این بازدید شهردار زرند را همراهی کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات