پاسخگویی مدیر عامل آب و فاضلاب آذربایجان غربی به س...

پاسخگویی مدیر عامل آب و فاضلاب آذربایجان غربی به س...

با حضور در فرمانداری شوط صورت گرفت؛

پاسخگویی مدیر عامل آب و فاضلاب آذربایجان غربی به سوالات مردمی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با حضور در محل فرمانداری شهرستان شوط به سوالات و مشکلات مردم در حوزه آب و فاضلاب پاسخ داد.

علیرضا رضوی در برقراری تماس های تلفنی مردم با وی، سوالات و مشکلات در بخش های مختلف را دریافت و دستورات لازم برای رسیدگی و رفع آنها را صادر کرد.

فرماندار شوط در حاشیه این مراسم با تقدیر از تلاش های شرکت آب و فاضلاب در امر آبرسانی به شهرها و روستاهای استان بر اهمیت آب و مصرف بهینه آن تاکید کرد.

حسن عبدالهی با اشاره به اجرای پروژه 106 روستایی شهید امینی برای آبرسانی به روستاها اظهار داشت: با عنایت به وجود برخی مشکلات در زمینه تامین آب شرب روستاها، اجرا و اتمام این پروژه می تواند تنگناهای موجود را رفع نماید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز با اشاره به وضعیت آبرسانی در روستاهای شمال استان اظهار داشت: با وجود منابع متعدد آب در روستاهای شمال استان، مشکلی از نظر کمی وجود ندارد اما به لحاظ آتشفشانی بودن منطقه و بافت زمین شناسی، از نظر کیفی مشکلاتی در منطقه وجود دارد.

علیرضا رضوی با بیان اینکه کیفیت آب شرب و سلامتی مردم، سیاست دولت تدبیر و امید است، افزود: بر این اساس و برای رفع مشکلات موجود، نسبت به اختلاط آب، جابجایی منشا های تامین آب و ارتقای کیفیت آب از طریق بهره گیری از سامانه های تصفیه آب اقدام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات