روشهای پرداخت صورتحساب برق طرح ملی قبض سبز در مازندران

روشهای پرداخت صورتحساب برق طرح ملی قبض سبز در مازندران

روشهای پرداخت صورتحساب برق طرح ملی قبض سبز در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از راهکارهای لازم جهت پرداخت آسان صورتحساب برق در مازندران خبر داد .

مهندس رضا غفاری گفت : پس از حذف قبض کاغذی ، مشترکان مازندران می توانند تنها با داشتن شناسه قبض 13 رقمی به 10 روش صورت حساب برق مصرفی خود را پرداخت نمایند .

وی افزود : اولین روش پیوند ذیل ارسال صورتحساب پیامک است که با این پیوند ،مشترکان به درگاه بانکی ارجاع می شوند و می توانند صورتحساب قبض برق خود را پرداخت نمایند .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران روش دوم در پرداخت صورتحسابهای برق مصرفی را APP های صنعت برق بنام آپ موبایل ذکر کرد و یادآور شد : در این روش ، مشترکان می توانند شناسه قبض خود را در آپ ثبت کنند و از طریق آن از صدور قبض جدید مطلع شوند و از همانجا صورتحساب خود رابپردازند .

غفاری از وب سایت شرکت توزیع نیروی برق مازندران با آدرس www.maztozi.ir و درگاه اینترنتی به آدرس www.saapa.ir به عنوان یکی از روشهای پرداخت صورتحساب برق مصرفی مشترکان یاد کرد و افزود : مشترکان مازندرانی می توانند با ورود به وب سایت های مذکور به قسمت پرداخت صورتحساب مراجعه و با وارد کردن شناسه و ارجاع به درگاه بانکی قبض خود را بپردازند .

وی خاطرنشان کرد :کد دستوری با شماره #1521*733* و #1521*741* نیز یکی از روشهای پرداخت هزینه صورتحساب برق مصرفی است که مشترکان می توانند با شماره گیری و دنبال کردن مراحل آن ، قبض خود را پرداخت کنند .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران روشهای بدون نیاز به اینترنت و ... از روشهای بدون هزینه پرداخت قبوض برق برای مشترکان برشمرد و ATM , POS را از جمله این روشها نام برد که مشترکان با مراجعه به دستگاههای خود پرداز عضو شتاب ( ATM )و انتخاب گزینه پرداخت قبوض، قبض خود را پرداخت می کنند و در POS نیز با ثبت شناسه قبض ، بدهی به مشترک اعلام می شود و از همانجا می توانند هزینه صورتحساب برق مصرفی خود را پرداخت کنند .

غفاری تصریح کرد : تلفن 4 شماره ای 1521 از روشهای دیگر پرداخت صورتحساب برق مصرفی مشترکان در استان است که مشترکان مازندرانی می توانند با شماره گیری 1521 و دنبال کردن کدهای دستوری ، بهای قبض مصرفی خود را بپردازند .

به گفته وی : در دفاتر پیشخوان نیز مشترکان شناسه قبض خود را به کارگزار دفتر پیشخوان اعلام و برای پرداخت قبض خود از ایشان کمک خواهند گرفت و در ICT روستایی نیز می توانند شناسه قبض خود را به کارگزار ICT روستایی اعلام و برای پرداخت قبض خود از آنها کمک بگیرند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات