اضافه شدن 53 دوربین به دوربین های ثبت تخلف رانندگی در سطح شهر

اضافه شدن 53 دوربین به دوربین های ثبت تخلف رانندگی در سطح شهر

اضافه شدن 53 دوربین به دوربین های ثبت تخلف رانندگی در سطح شهر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اضافه شدن بیش از 53 دوربین به دوربین های ثبت تخلف رانندگی در سطح شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، هادی عطارزاده طوسی با اعلام این خبر توضیح داد: در راستای توسعه سیستم های ثبت تخلفات رانندگی و اعمال قانون به صورت هوشمند، با پلیس راهور استان هماهنگی انجام شده است. همچنین بیش از 53 دوربین ثبت تخلفات رانندگی تا پایان سال در نقاط مختلف شهر مشهد نصب خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اجرای طرح ایمن سازی عبور عابران از خطوط عابر پیاده، 25 دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در نقاط پر تردد از جمله خیابان احمدآباد، بولوار امامت، امام خمینی (ره) و خیابان بهار نصب می شود.
وی با اشاره به ایجاد مسیر ویژه اتوبوس های خط سه اضافه کرد: با توجه به اینکه این مسیر بدون نصب نرده اجرا می شود برای کنترل وارد نشدن خودروها به این مسیر 8 دوربین ثبت تخلف در طول مسیر ویژه اتوبوس های خط سه نصب خواهد شد.
عطارزاده طوسی تصریح کرد: همچنین در راستای طرح کاهش آلودگی هوا LEZ 20 دوربین ثبت تخلف خودروهای فاقد برچسب معاینه فنی خودرو در هسته مرکزی شهر و نقاط پر تردد تا پایان سال نصب می شود.
مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری مشهد به نصب دوربین های ثبت سرعت اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از رانندگان سرعت غیر مجازخودرو را در محدوده دوربین های ثبت سرعت کم کرده و بعد از آن دوباره با سرعت غیر مجاز به مسیر خود ادامه می دهند، تعدادی دوربین ثبت سرعت متوسط حد فاصل دو دوربین ثبت سرعت در بزرگراه صد متری، بولوار وکیل آباد، بزرگراه کلانتری و جاده قوچان نصب خواهد شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات