اجرای پروژه های متنوع عمرانی با استفاده از ظرفیت داخلی سازمان

اجرای پروژه های متنوع عمرانی با استفاده از ظرفیت داخلی سازمان

به گزارش روابط عمومی شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، مرتضی بربسته سرپرست این سازمان در گفتگویی از اجرای 15 پروژه متنوع عمرانی طی یک ماه اخیر در مناطق مختلف شهر با استفاده از ظرفیت های داخلی سازمان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تاکید شهردار مبنی بر استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های داخلی، طی یک ماه اخیر 15 پروژه عمرانی در سطح شهر انجام شده است.

وی با اشاره به تنوع پروژه های عمرانی، گوشه ای از اقدامات یک ماه گذشته تلاشگران این سازمان را با خبر پیشرفت 70 درصدی احداث بازار بزرگ رضوی آغاز کرد و گفت: این پروژه قطعاً تحولات بسیاری را در رفاه و اقتصادی مردم جنوب شهر ساری ایجاد خواهد کرد.

بربسته عدالت محوری و تعهد را سرلوحه منشور خدمت رسانی سازمان متبوعش برشمرد و تصریح کرد: پروژه بزرگ آزادسازی مسیر حدفاصل پل شهید رنجبر تا پل های شهید نوری پس از تملک و خاکبرداری، سلسله عملیاتی چون جابجایی تأسیسات هوایی و زمینی را طی کرده و هم اکنون مراحلی چون دیوار چینی حاشیه مسیر و آزادسازی در دستور کار تیم های عملیاتی سازمان عمران قرار دارد که تغییرات فیزیکی در پیشرفت این پروژه برای شهروندان ملموس است.

این مسئول از اجرای جدول بتنی در 3 نقطه از شهر خبر داد و گفت: این عملیات عمرانی در کوچه پیوند هشتم، کوچه بسیج سازندگی در کمربندی غربی و کوچه فردوس 25 واقع در خیابان پل گردن پیگیری می شود.

سرپرست سازمان عمران در این گفتگو به اهمیت زیباسازی منظر شهری نیز اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: پیاده روسازی میدان امام حد فاصل خیابان جام جم تا دور میدان آغاز شده که این پروژه در بلوار دریا نیز در دستور کار تیم های عملیاتی سازمان قرار دارد.

بربسته از شتاب بخشی به پروژه فاز دوم بوستان ملل یاد کرد و گفت: عملیاتی چون ایجاد دیواره حفاظتی، لایروبی و خاکبرداری سطح شیب‌دار بخشی از اقدامات در حال اجرای تیم های عملیاتی مستقر در این پروژه است که بی وقفه ادامه دارد.

در ادامه وی از اتمام ساماندهی و تعریض بلوار کشاورز در حد فاصل اسبورد تا منطقه گنبد خبر داد و گفت: در فاز بعدی این عملیات تا عبور تنگه لته ادامه خواهد داشت که می تواند در روان سازی ترافیکی موثر واقع شود.

بربسته به اقدامات سازمان در خصوص پیگیری پروژه هدایت آب های سطحی اشاره کرد و گفت: پروژه هدایت آب های سطحی را با عملیات احداث کانال نهرگذرخان حد فاصل ابتدا تا انتهای خیابان کوثر در خیابان شفا و نصب نوه بتنی در محلاتی چون کوچه دخانیات نوزدهم و کوچه کشاورز شصت دنبال می کنیم؛ البته سلسله پروژه های متعددی نیز در آینده به برنامه های اجرایی این سازمان افزوده می شود که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

در پایان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری از اجرای فاز اول و دوم پروژه احداث دیوار پیش ساخته در پایگاه پدافند نیروی هوایی شهرستان بابلسر با استفاده از تولیدات این سازمان خبر داد و گفت: با تلاش همکاران سازمان عمران شهرداری مرکز استان، فاز اول و دوم پروژه بزرگ احداث دیوار پیش ساخته در پایگاه پدافند نیروی هوایی شهرستان بابلسر با استفاده از تولیدات این سازمان به طول 2 کیلومتر به اتمام رسیده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات