ضرورت اتصال شهرک اندیشه به اتوبان تبریز- سهند

ضرورت اتصال شهرک اندیشه به اتوبان تبریز- سهند

به گزارش شهریار، با حضور محمدحسین اسحقی، معاون فنی وعمرانی شهردار تبریز پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۷ تبریز بررسی شد.

در این جلسه که پورخردمند شهردار منطقه ۷، معاون و مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه ۷ و مدیران کل حوزه معاونت فنی وعمرانی شهرداری تبریز حضور داشتند فعالیت های عمرانی۷ماهه منطقه به تفکیک پروژه ها بررسی شد.

اسحقی در این جلسه بر توسعه شبکه آب خام برای حفظ و گسترش فضای سبز این منطقه تاکید کرد.

معاون فنی وعمرانی شهردار تبریز بر ضرورت اتصال شهرک اندیشه به اتوبان تبریز – سهند به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای شهرداری منطقه ۷ تبریز تاکید کرد.

پورخردمند شهردار منطقه ۷ نیز برنامه ها و پروژه های اساسی و زیر ساختی منطقه را برای پیش بینی و تصویب در بودجه سال ۹۹شهرداری منطقه که نقش اساسی و بی بدیل در توسعه وعمران جنوب غرب تبریز دارند را با جزئیات آن ذکر کرد.

پس از پایان این جلسه معاون عمرانی شهرداری تبریز به اتفاق شهردار منطقه ۷ و معاونین و کارشناسان از پروژه های آتی پارک ۲منظوره به مساحت ۳۵هزار متر مربع بازدید کردند.

تحقق بودجه عمرانی منطقه ۷، بیش از ۶۲درصد است و دربین شهرداری های مناطق رتبه سوم را در۷ماه کسب کرده است که نشان از خیز بلند در مسیر پروژه های عمرانی دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات