مهندس رجبی: پهنه مهندسی پهنه ملی است

مهندس رجبی: پهنه مهندسی پهنه ملی است


مهندس رجبی: پهنه مهندسی پهنه ملی است

با برنامه‌ریزی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،  مهندس رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به همراه یک هیئت، از مناطق زلزله‌زده حوزه شهرستان میانه بازدید کرد.
وی در پایان این بازدید در گفتگو با روابط عمومی شورای مرکزی در تشریح نتایج سفر خود گفت: در بازدید از مناطق روستایی و نقاط آسیب دیده زلزله اخیر،  نحوه بروز و جبران خسارات از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.
وی همچنین در جلسه ستاد بحران شهرستان میانه شرکت کرد و در گفتگو با مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آن منطقه چگونگی اسکان موقت آسیب دیدگان و بازسازی نقاط آسیب دیده را مورد بررسی قرارداد.
به گفته مهندس رجبی با توجه به فرا رسیدن فصل سرما ضروری است کمک ها هر چه سریعتر در ابعاد مختلف برای یاری زلزله زدگان ارسال و اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.  وی ابراز امیدواری کرد با کمک‌های اضطراری دولت و مساعدت های مردمی بتوان منطقه را بر اساس طرح های اصولی، بازسازی و نوسازی کرد.
مهندس رجبی همچنین با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه بین سازمان نظام مهندسی ساختمان،وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  ابراز امیدواری کرد: ساخت وساز در روستاها نیز با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان هر چه بهتر سامان یابد.
وی تاکید کرد: باید بپذیریم که پهنه مهندسی ، پهنه ملی است و کلیه امور ساخت و ساز در شهرها و روستاها با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان سامان خواهد یافت.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات