بررسی وضعیت آب شرب روستای باغجر سبزوار با حضور بخشدار مرکزی

بررسی وضعیت آب شرب روستای باغجر سبزوار با حضور بخشدار مرکزی

با حضور بخشدار مرکزی و مدیر امور آبفار سبزوار وضعیت آب شرب روستای باغجر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، مدیر امور آبفار سبزوار در این جلسه که علاوه بر بخشدار مرکزی شهرستان، اعضاء شورای اسلامی و دهیار روستای باغجر نیز حضور داشتند گزارشی اجمالی از وضعیت نگهداری تاسیسات و شبکه توزیع داخلی آب شرب این روستا ارائه داد.

عباس واهبی با اشاره به لزوم اصلاح شبکه داخلی آب شرب روستای باغجر افزود: در این خصوص مقرر گردید که امور آبفار سبزوار با همکاری دهیاری و اهالی روستا اقدامات لازم را جهت رفع این مشکل انجام دهد.

واهبی در ادامه گفت: عواملی مانند فرسودگی لوله های شبکه داخلی، اختلاف ارتفاع پائین و بالای روستا و بروز اتفاقات متعدد در نقاط پائین و استفاده غیرمجاز از سوی برخی مشترکین و عدم رعایت الگوی مصرف از عمده علل کمبود آب شرب روستا می باشد که با توجه به محدودیت منابع آبی، خواستار مشارکت دهیاری و شورا در خصوص ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف آب هستیم.

در پایان این جلسه بخشدار مرکزی سبزوار از تلاشها و خدمات امور آبفار شهرستان در راستای تامین آب شرب روستاییان قدردانی کرد.

گفتنی است که روستا باغجر با بیش از 335 خانوار و جمعیتی بالغ بر 1000 نفر و 610 مشترک از خدمات امور آبفار سبزوار بهره مند است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات