فراخوان ثبت نام مسابقات انتخابی فوتسال اعضا و کارکنان سازمان در شهرستان تبریز((جدید))#

بدینوسیله از اعضا محترم سازمان نظام مهندسی شهرستان تبریز که علاقمند به شرکت در مسابقات انتخابی فوتسال استانی می باشند دعوت بعمل می آید تا با در نظر گرفتن شرایط ذیل و همراه داشتن مدارک لازم، به ساختمان مرکزی سازمان  مراجعه فرمایند.

هدف از برگزاری مسابقات:

هدف از برگزاری این مسابقات تقویت سلامتی و بالاتر بردن روحیه، نشاط، انگیزه، وفاق و فراهم آوردن زمینه رشد و پیشرفت ورزشی در محیطی سالم و در خور شان،شخصیت و فرهنگ جامعه مهندسی می باشد.

شرایط ثبت نام:

1-تعداد بازیکنان هر تیم حداقل 10 نفر و حداکثر 12 نفر خواهند بود.(تمامی بازیکنان بایستی تا  تاریخ تحویل مدارک روز سه شنبه مورخ 05/09/98 به عضویت سازمان در آمده باشند.)

2-معرفی یک نفر بعنوان سرپرست ومربی تیم ضروری بوده و سرپرست تیم بایستی عضو سازمان باشد ضمنا چنانچه مربی تیم  جزبازیکنان باشد عضویت نامبرده در سازمان الزامی میباشد.

3-داشتن کارت بیمه ورزشی معتبر برای تمامی اعضا و کادر اجرایی تیم تا آخر مسابقات( سال 98)  الزامی می باشد.

4-مسابقات  از لحاظ فنی  طبق قوانین فوتسال و مقررات اجرایی و آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال با هماهنگی هیات فوتبال استان برگزار خواهد شد.

5-بازیکنان هر تیم بایستی یک دست لباس ورزشی متحد الشکل و یک دست کاور با رنگ متفاوت و ساق بند را داشته باشند.

6- اعضا و کادر اجرایی تیم موظف به رعایت کامل مسائل اخلاقی و انضباطی بوده و این مسئولیت بر عهده سرپرست تیم خواهد بود.در صورت بروز هر گونه تخلف طبق آئین نامه انضباطی فدراسیون رفتار و مواد حاد جهت رسیدگی به شورای انتظامی سازمان ارجاع داده خواهد شد.

7-تیم ها 48  ساعت قبل از شروع مسابقات میتوانند حداکثر 2 نفر از اعضای تیم خود را تغییر دهند و پس از شروع مسابقات به هیچ عنوان  تغییر بازیکن یا کادر فنی امکان پذیر نخواهد بود.( دو نفر بازیکن جدید بایستی 48 ساعت قبل از شروع مسابقات به عضویت سازمان در آمده باشد.)

8-ملاک عضویت بازیکنان در تیم ها بر اساس اولویت معرفی و ثبت نام خواهد بود.

9-لازم به توضیح است که چهار تیم برتر به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

10-به همراه داشتن کارت عضویت برای اعضای تیم در زمان برگزاری مسابقات الزامی می باشد.

11-مهلت ثبت نام مذکور به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. ضمنا زمان قرعه کشی پس از ثبت نام تیم ها متعاقبا به سرپرست تیم ها اعلام خواهد شد.

12-در صورت بروز هر گونه اختلاف،تصمیمات کمیته اجرایی برای تیم ها لازم الاجرا خواهد بود.

ثبت نام و تحویل مدارک تیم ها:

از روز یکشنبه مورخ 03/9/98  لغایت روز سه شنبه مورخ05/9/98 با حضور سرپرستان از ساعت 15 الی 17 در طبقه اول ساختمان مرکزی سازمان انجام خواهد شد.

مدارک مورد نیاز:

ارائه تصاویر کارت عضویت،کارت بیمه ورزشی ، کارت ملی و یک قطعه عکس  4*3 الصاقی به فرم ،ارائه و تکمیل فرم تعهد نامه از طرف سرپرستان تیم ها ضروری می باشد.

لازم به ذکر است فرم های مربوطه در ساعت اداری و غیر تعطیل توسط روابط عمومی سازمان در طبقه چهارم ساختمان مرکزی توزیع خواهد شد.

در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره 09144180634 آقای مهندس پیمان خاصه تراش تماس حاصل فرمائید.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی


لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی یک انجمن در شهر تبریز می باشد

      نظرات