تقدیر جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف از شهردار کرمان

تقدیر جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف از شهردار کرمان

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف، از شهردار کرمان به دلیل اعزام 80 نیروی این شهرداری به نجف اشرف در ایام پیاده‌روی اربعین و بعد از آن برای خدمات‌رسانی به زائران تشکر و قدردانی کرد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید jebraeeli.PNG

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید احمد جبرئیلی افزود: امسال با هماهنگی‌های که انجام شد، 80 نفر از نیروهای خدوم، صدیق و باوفای شهرداری کرمان به نجف اشرف مشرف شده و ما توانستیم از خدمات آنها در بخش‌های مختلف استفاده کنیم.

وی ادامه داد: جا دارد به نوبه‌ی خودم از شهردار کرمان که توفیق زیارت ایشان را نداشتم ولی وصف ایشان را بسیار شنیده‌ام، به دلیل اینکه بانیِ فرستادن 80 نیروی خود به نجف برای خدمت‌رسانی به زائران بودند و نیز از آقای نامجو که مسئول خدام شهرداری کرمان بودند، تشکر کنم؛ چرا که اگر کمک اینها نبود ما به مشکل برمی‌خوردیم.

جبرئیلی تصریح کرد: هنوز تا حدود اواخر آبان ماه که تمامی زائران اربعین به کشورهای خود بازگشته بودند، نیروهای خدوم شهرداری با عشق و علاقه‌ای که در وجود خود دارند، در عتبات عالیات مانده و انجام وظیفه کردند.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف، گفت: این تعداد نیروی خدوم شهرداری کرمان هر شب خدمات‌رسانی به حدود 140 هزار زائر را در 220 هزار متر محیط صحن مطهر حرم انجام می‌دادند که جا دارد از این افراد قدردانی و تشکر کرد.

وی گفت: باید از خدمات‌رسانی شهرداری کرمان به زائران اربعین و بعد از آن مستندی تهیه کرده و برای شهرداری‌های سایر شهرهای کشور به عنوان الگو فرستاد.

جبرئیلی خاطرنشان کرد: شهرداری‌های دیگر شهرهای کشور مانند تهران، مشهد نیز در این ایام به زایران خدمات رسانی می‌کنند ولی آنها فقط در یک بازه زمانی 10 روزه ایام پیاده روی اربعین این کار را انجام می‌دهد ولی مهم این است که شهرداری کرمان بعد از این ایام هم مانده و کماکان به بهترین وجه خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه این نیروها در بحث تنظیف صحن و داخل حرم مطهر، ساخت و ساز، نانوایی و ... به ما یاری رساندند، افزود: در جای جای نجف اشرف از خدمات و وجود نیروهای خدوم شهرداری کرمان در بحث تدارکات استفاده کردیم که جای تشکر دارد.

مسئول خدام شهرداری کرمان نیز گفت: سه روز بعد از اربعین دیگر اسکان و پذیرش زائران به داخل صحن‌ها ممنوع شد و تنظیف داخل و صحن حرم مطهر، جمع‌آوری  داربست‌ها، اشیا به جا مانده از زائران و تفکیک و بسته بندی آنها و جمع‌آوری پتوها و ... تنها به عهده‌ی شهرداری کرمان بود.

نامجو تصریح کرد: خدا را شاکریم که توانستیم خادمان خوبی برای خدمت راسنی  و سفیران خوبی برای شهرمان کرمان باشیم و باعث سربلندی کرمان شویم.

مسئول خدام شهرداری کرمان افزود: از مهندس عالم‌زاده شهردار کرمان که باعث و بانی این کار بودند و از ما حمایت کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

فاطمه نخعی فر



لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات