از تولید کنندگان بخش خصوصی گل و گیاه حمایت می کنیم

از تولید کنندگان بخش خصوصی گل و گیاه حمایت می کنیم

با همکاری و مشارکت شهرداری و مجموعه نمایشگاه های جنوب شرق کشور ،نمایشگاه تولیدات خدمات شهری در کرمان راه اندازی می شود


شهردار کرمان ضمن بازدید از نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و تجهیزات وابسته ،گفت:با همکاری مجموعه و مجری نمایشگاه های جنوب شرق کشور و حمایت شهرداری تا سال آینده نمایشگاهی در حوزه خدمات شهری برپا خواهد شد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidaz gol va giyah.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidaz gol va giyah1.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید bazdidaz gol va giyah2.JPG

سید مهران عالم زاده در گفتگو با کرمان آنلاین ،با بیان اینکه در اینگونه نمایشگاه ها توانمندی ها و ظرفیت های تولید در استان شناخته می شود ،افزود:این عامل باعث می شود که شهرداری ها گل و گیاه مورد نیاز خود را از تولید کنندگان داخل استان تهیه کنند .

وی اضافه کرد:توقع داریم تولید کنندگان و نمایندگان عرضه گل و گیاه استانی در اینگونه نمایشگاه ها حضور فعال تری داشته باشند و شهرداری های استان نیز ضمن حضور در نمایشگاه ها ،محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی گفت :تلاش خواهیم کرد با مجموعه و مجری نمایشگاه های جنوب شرق کشور ،نمایشگاهی در قالب خدمات شهری با همکاری و حمایت شهرداری کرمان در سال آینده برپا کنیم و شرکت های تولید کننده سرتاسر کشور نیز در این نمایشگاه حضور یابند .
عالم زاده در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه از تولیدکنندگان بخش خصوصی در زمینه گل و گیاه و تجهیزات خدمات شهری حمایت می کنیم ،افزود:شهرداری کرمان مجموعه تولید گل و گیاه دارد ولی به معنای رقابت با دیگر تولید کنندگان در این زمینه نیست و اگر بخش خصوصی بتواند تولیدات خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار
شهرداری ها قرار دهد ، از آنها خریداری خواهیم کرد .

گفتنی است ،نمایشگاه تخصصی گل و گیاه از امروز تا ۲۴آبان ماه در سایت نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق کشور با حضور تولیدکنندگان بخش خصوصی ،شهرداری کرمان و تعدادی از شهرداری های استان دایر است.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات