علم و آگاهي و معرفت از مهم ترين عوامل تاثيرگذار در سعادت و كمال انسان هستند

مديرعامل شركت توزيع برق استان سمنان:

علم و آگاهي و معرفت از مهم ترين عوامل تاثيرگذار در سعادت و كمال انسان هستند

به مناسبت هفته وحدت ، مراسم تقدير از دانش پژوهان ممتاز شركت توزيع برق استان سمنان با پيام؛ " همدلي، علم آموزي ، معرفت اندوزي و رشد و تعالي " برگزار شد.

مديرعامل شركت توزيع برق استان در جمع خانواده هاي همكار با اشاره به اهميت تكريم نيروي انساني بيان داشت: ايجاد نشاط سازماني بااجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري ، موجب تقويت پيوندها و تعلق خاطر سازماني و نهايتاً همدلي مي گردد.

سيد محمد موسوي زاده با عنوان اين كه بهترين عملي كه يك فرد انجام مي دهد ، علم آموزي و تحقيق و تفكر است گفت: دين مبين اسلام ، دين دانش و آموزش براي زندگي سعادتمندانه دنيوي و اخروي بشـر مي باشد و اهميت علم و دانش در اسلام بسيار والا و بالا است.

وي با اظهار اين كه علم ، آگاهي و معرفت ، مهم ترين عوامل تاثيرگذار در سعادت و كمال انسان هستند افزود: افرادي كه در جامعه از سطح معلومات و درجات عالي معرفتي برخوردارهستند ، نزد خانواده و جامعه به بزرگي ياد مي شوند و برهمگان ؛ از جمله جوانان، لازم است از فرصت جواني بهره گرفته و خود را به خصلت زيباي انساني بيارايند و كسب موفقيت و علم را سرلوحه ي برنامه هاي زندگي خويش قرار دهند.

موسوي زاده تصريح كرد: يكي از اهداف بزرگ انسان در زندگي، رشد و تعالي است و براي دستيابي به اين هدف مي بايست رفتارهاي مطلوب را تقويت كرده و جوانان براي رسيدن به قله هاي افتخار ، بايد همواره قدر والدين خود را بدانند و با همدلي ، علم آموزي و معرفت اندوزي ، راه هاي رشد و تعالي و پله هاي ترقي را طي كرده و براي خانواده و جامعه مفيد باشند.

گفتني است: در برنامه هاي جداگانه اي كه در برق گرمسار، شاهرود، دامغان و سمنان به اجرا در آمد، از 297 دانش پژوه ممتاز فرزندان كاركنان شركت توزيع برق استان سمنان با اعطاي لوح تقدير ، قدرداني به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات