فراخوان برگزاري نخستين جشنواره‌ ملي عكس حيات‌وحش ايران در تهران

فراخوان برگزاري نخستين جشنواره‌ ملي عكس حيات‌وحش ايران در تهران

نخستين سالانه ملي عكس حيات وحش ايران با هدف شناخت توانمندي‌ها، كمك به نوآوري عكاسي حيات‌وحش به عنوان ابزاري فني در ثبت رخدادهاي تنوع زيستي و شناسايي وضعيت گونه هاي در معرض تهديد اسفندماه جاري در تهران برگزار مي شود .

به گزارش«پارما» از پايگاه اطلاع رساني سازمان حفاظت محيط زيست، اين جشنواره براي اولين بار با همكاري و نظارت دفتر امور هنرهاي تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان حفاظت محيط زيست كشور، توسط بنياد تنوع زيستي هامون در سطح ملي اجرا خواهد شد .

كمك به ارتقاي سطح عكاسي حيات‌وحش به عنوان ابزار فني در ثبت اطلاعات محيط زيست، زمينه‌سازي براي توجه بيشتر رسانه‌هاي همگاني و عموم جامعه به حفاظت از حيات‌وحش، تبادل اطلاعات و كمك به توليد يا افزايش كمي و كيفي اطلاعات و آثار تصويري از وضعيت گونه‌هاي جانوري به عنوان اهداف اين سالانه هنري طبيعت‌محور اعلام شده است .

به همين منظور دبيرخانه اجرايي سالانه ملي عكس حيات وحش ايران از تمامي علاقمندان، عكاسان، كارشناسان و فعالان حوزه‌ي حيات‌وحش دعوت مي‌كند تا آثار تصويري خود با موضوعات زندگي و زيستگاه طبيعي جانوران، رفتارشناسي گونه‌ها، زادآوري، آشيانه سازي و ديگر سوژه‌هاي مرتبط با حيات وحش را طبق فراخوان برنامه جهت داوري و انتخاب و حضور در نمايشگاه پاياني اين جشنواره، به ستاد برگزاري ارسال نمايند .

سايت Iranwp.photos پايگاه اطلاع رساني جشنواره‌ي عكس حيات وحش ايران براي ارتباط با ستاد برگزاري، آماده هماهنگي و همكاري با علاقمندان به مشاركت در اين رويداد است .

ثبت نام و ارسال عكس به اين مسابقه ملي براي تمامي علاقمندان آزاد و رايگان بوده و از هفته پاياني آبان‌ماه تا بهمن ماه ادامه دارد .

دبيرخانه: تهران. فلكه اول صادقيه. خيابان شهيد رحيمي. پلاك 27 تلفن: 44261319 تلگرام: 09391953131

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات