جزئیات فاز دو اتوبان ولایت از زبان شهردار منطقه ۵ تبریز

جزئیات فاز دو اتوبان ولایت از زبان شهردار منطقه ۵ تبریز

میرعلی اصغر نساج امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی فاز دوم اتوبان ولایت در گفتگو با شهریار اظهار کرد: طول کل این اتوبان ۹کیلومتر است که با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیاردتومان اجرایی می شود.

او ادامه داد: پیش تر فاز اول این اتوبان که شامل دوتقاطع غیرهمسطح به نام حضرت ولی عصر (عج) است با ۱۵میلیارد تومان هزینه، افتتاح شده است.

شهردار منطقه ۵ تبریز همچنین بیان کرد: تقاطع غیرهمسطح دوم که کوی استانداری را به ولی عصر (عج) متصل می کند سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گفته نساج، خارج شدن کوی های نصر در مرزداران و اتصال آن ها به ولی عصر (عج) و همچنین ایجاد یک خروجی جدید برای تبریز در مواقع بحرانی از جمله کارکردهای اتوبان ولایت به شمار می آید.

او یادآور شد: این اتوبان با عبور از مرزداران و نصر و کرکج به مسیر جاده اهر متصل می شود و از آن به عنوان اتصال دهنده شرق تبریز به غرب شهر می توان یاد کرد.

شهرداری منطقه ۵ تبریز اضافه کرد: علاوه بر این، اتوبان ولایت با اتوبان پاسداران نیز ارتباط برقرار کرده است و ارتباط با بزرگراه دوکمال از دیگر ویژگی های این اتوبان به شمار می آید.

امروز طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی از جمله فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، عملیات اجرایی سه پروژه مهم مدیریت شهری تبریز شامل پارک بزرگ، اتوبان ولایت و توسعه مرکز دفن بهداشتی پسماند آغاز شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات