سردار آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان  در جلسه تعاملی - هم اندیشی و هم افزایی شورای اسلامی شهر سنندج شرکت نمود

سردار آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان در جلسه تعاملی - هم اندیشی و هم افزایی شورای اسلامی شهر سنندج شرکت نمود

فرزاد زارعی نائب رئیس شورا:
باعرض سلام و خیر مقدم به مدعوین گرامی حاضر در جلسه و تبریک ماه ربیع الاول و فرارسیدن هفته وحدت اذعان داشت:فعالیت های شهرداری در بخش های مختلف شهری به نوعی مکمل اقدامات سازنده و مثمر ثمر نیروی انتظامی در بعد امنیت محسوب می شود و در این راستا برهمکاری و تعامل تنگاتنگ بین نیروی خدوم انتظامی با شورا و شهرداری سنندج تاکید نمودند.
زارعی افزود:با انسجام و همدلی فرا بخشی،مشکلات کنونی شهر بااصالت و فرهنگی سنندج که شهروندان با آن مواجه اند قابل حل است،سپس با اشاره و دسته بندی به معضلات کنونی در حوزه های ساخت و ساز غیر مجاز،ساماندهی دستفروشان و وانت بارهای عرضه کننده میوه و همچنین مشکل ترافیک بیانات مشروح و مبسوطی به سمع و نظر حاضرین جلسه رسانید.

دکتر سجادی رئیس کمیسیون بودجه شورا:
با نام و یاد یکتای بی همتا و عرض سلام و خیر مقدم به میهمانان برقراری حوزه امنیت و آرامش اظهارداشت:توسعه و پیشبرد اقدامات و فعالیتهای شهرداری در بخش های مختلف حاصل تعامل و همکاری نیروی انتظامی با شورا و شهرداری سنندج است و در برخی موارد عکس آن نیز صادق است.
سجادی خاطرنشان کرد:اتخاذ رویکرد واقع گرایانه با هم سویی و هم راهی توام با تعامل و همکاری با شورا و شهرداری سنندج می تواند تسهیل و تسریع کننده ی مسائل و مشکلات موجود مدیریت شهری باشد به گونه ای که ورود مراجع اثرگذار به مقوله طرح ساماندهی دستفروشان حاکی از ضرورت و اهمیت موضوع محسوب و یادآور رسالت اصلی فراموش شده ی برخی از دستگاه های متولی می باشد.
سجادی در خاتمه عنوان کرد: اشتغال زایی و تولید شغل فراخور جوانان توسط مسوولین و ارگانهای ذیربط  محلی از اعراب برای گزاره ی احساسی و غیر منطقی روی آوردن به دستفروشی برای جوانان را باقی نخواهد گذاشت.

سیدانور رشیدی رئیس کمیسیون نظارت شورا:
با نام یگانه هستی بخش واقعی ضمن عرض سلام و خیر مقدم و تبریک ماه مولود پیامبر نور و رحمت بیان داشت:ما اعضای شورای شهر هستیم نه فقط شورای شهرداری بنابراین انعکاس و بازتاب امورات مرتبط در حوزه  کلان مدیریت شهری با این شوراست و دراین راستا لازم است بعنوان نمایندگان و منتخبین مردم فهیم و قدرشناس هوشمندانه و با بصیرت در لوای عزم و اراده ی قوی جهادی توام با اشتراک مساعی سایر دستگاه های اجرایی مسائل و قضایای مدیریت شهری را رتق و فتق نماییم.

دکتر گویلی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورا
با یاد خداوند بخشنده و مهربان و عرض سلام و خیر مقدم ویژه به سردار آزادی و حاضرین در جلسه تحقق مدیریت واحد شهری را رافع بیساری از معضلات مدیریت شهری بشمار آورد و افزود در سایه همدلی و انسجام شورا و شهرداری و حمایت و پشتیبانی استاندار کردستان در مقایسه باسنوات و ادوار گذشته بیشترین حجم پروژه های عمرانی و زیر ساختی را شاهدیم که با این رویه افق بسیار روشن و مطلوبی برای شهر و دیارمان رقم خواهیم زد.
مهندس صیدی شهردار سنندج:

با نام و یاد واجب الوجود قائم به ذات و عرض سلام و خیر مقدم به مدعوین جلسه،ضمن تبریک ایام پیش رو و هفته وحدت و اخوت،خاطرنشان نمود،اصل و اساس فعالیت و اقدامات شهرداری در حوزه کلان مدیریت شهری در مرکز دارای فرهنگ و اصالت دیرینه کردستان برتعامل و همراهی استوار بنا نهاده و با تمام توان و ظرفیت از تقابل خودداری بعمل می آوریم.
شهردار سنندج عنوان داشتند: مشکلات اشاره شده توسط اعضای محترم شورا در زمینه سد معبر،ترافیک و ساخت و ساز غیر مجاز برکسی پوشیده نیست و شهرداری برای رفع این معضلات با هماهنگی و همراهی شورای شهر و استفاده از تجارب و اندیشه نخبگان دانشگاهی و اعزام کارشناسان شهرداری به منظور اخذ و اقتباس روش و شیوه کلان شهرها در این زمینه طرح جامعی تدوین و همه مقدمات آن را آماده نمود که متاسفانه در مرحله نهایی اجرا تنها و بی حامی ماند.
سردار آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان:
با نام و یاد خداوند قادر متعال و عرض سلام و تبریک ماه ربیع الاول و هفته وحدت و اخوت و گرامی داشت نام و یاد شهدا به ویژه شهدای نیروی انتظامی دغدغه حاضرین جلسه را دغدغه شهر توصیف و در این رابطه به همکاران خویش در حوزه های راهور،فرماندهی انتظامی شهرستان سنندج،آگاهی و کشف جرائم و معاونت اجتماعی دستور تعامل و همکاری با شورا و شهرداری در راستای مرتفع نمودن مشکلات شهری با رعایت حقوق شهروندی را صادر نمودند.
درخاتمه سردار آزادی خدمت به مردم باروحیه جهادی،انجام وظیفه قانونی،ارتباط مستمر بامردم،نظارت بر شهرداری،حفظ هویت تاریخی شهر،مبارزه با تجمل گرایی،استفاده از دانش و خرد آکادمیک برای اداره شهر لازم و ضروری بشمار آوردند و بر تعامل و همکاری تاکید نمودند.







ویدئو در این قسمت قرار داده شود
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر سنندج

    منبع خبر

    شورای شهر سنندج

    شورای شهر سنندج یک شورای شهر در شهر سنندج می باشد

      نظرات