پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان به مناسبت روز دانش آموز

بدون شک ۱۳ آبان روز بزرگ و فراموش نشدنی برای ملت عزیز ایران است. روزی که در سه برهه تاریخی دشمنی دشمنان علیه ملت ایران مشخص و سبب عزم بیشتر ملت ما برای ایستادگی در برابر دشمنی آنان شد.

امروز ایران عزیز و اسلامی بر قله‌های رفیع عزت ایستاده است و این عزت مرهون رهبری امام عظیم‌الشان و نیز مقام معظم رهبری و همچنین حضور مثال زدنی ملت بزرگ ایران در صحنه‌های مختلف حمایت از انقلاب اسلامی است.

امروز و پس از گذشت حدود چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران بیشتر از گذشته به انقلاب اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن است؛ پایبندند و این پایبندی موجب عصبانیت دشمنان شده است.

آری، امسال نیز مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار و انقلابی استان سمنان همگام و همدوش با مردم سراسر کشور در روز سیزدهم آبان به خیابان‌ها می‌آیند تا بار دیگر و به کوری چشم همه دشمنان نظام اسلامی، حمایت قاطعانه خود را از انقلاب اسلامی ایران به رخ دشمنان کشیده و آنان را بار دیگر ناامید کنند.

مدیران و کارکنان پرتلاش شرکت آب منطقه‌ای سمنان نیز ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، اعلام می‌کنند که در این روز همگام و همدوش با مردم بزرگ این استان در صحنه حمایت از انقلاب اسلامی حاضر می‌شوند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای سمنان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای سمنان

    شركت آب منطقه‌ای سمنان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات