برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق با حضور وزیر...

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق با حضور وزیر...

صبح امروز جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان آذربایجان غربی با حضور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در محل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در این نشست دکتررضا اردکانیان وزیر نیرو با اشاره به موضوع مدیریت عرضه و تقاضا در وزارت نیرو افزود: امروز مسئولیت سنگینی متوجه مجموعه مدیران وزارت نیرو است و این دوران گذاربا هدف توجه به مقوله مدیریت عرضه و تقاضا همراه با رفتارهای مناسب مدیریتی و تشریک مساعی با دولت  هموارمی شود.

وی با تاکید بر توجه به الزامات محیطی همچون تحریم ها گفت: شرایط موجود موجب می شود امر توسعه به صورت جدی تری مورد توجه قرار گرفته و دستگاههای دولتی عمدتاً به عنوان تنظیم گران تولید و توزیع عمل نمایند.

دکتر اردکانیان همچنین از نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه ی دولت نام برد و گفت: آسیب های ناشی از سهل انگاری در خصوص منابع انسانی ناگوار وجبران ناپذیراست.

وی افزود: مدیران باید به این مقوله توجه خاصی داشته و با گزینش افراد مناسب و باز کردن میدان به نیروهای شایسته و بانوان توانمند در پستهای مدیریتی شرایط را برای پیشرفت آنها فراهم آورند.

وزیر نیرو در بخش دوم از سخنان خود با اشاره به پویش # هر هفته: الف_ ب _ ایران، بیان کرد: این طرح با اعلام ریاست جمهوری آغاز شده است وبا توجه به شرایط روحی و روانی امروز جامعه و فشارهای تبلیغاتی موجود لازم است در جهت افزایش تاب آوری و امید در جامعه فعالیتها و کارهای خوب و موثری که در صنعت آب و برق کشور انجام میشود منعکس و فعالیتهای استانی بازگو گردد.

وی افزود: ما به عنوان دستگاه جلودار درعرضه خدمات نظام و دولت به جامعه وظیفه داریم در حد توان و استعداد و تزریق روحیه کاری در جهت اجرای گسترده تراین پویش دراستانها قدم برداریم.

دکتر اردکانیان در پایان با اشاره به شرایط پیش رو در سال آینده گفت: لازم است صنعت آب و برق استانها در مسیری حرکت نمایند که اختلالی در خدمت رسانی ایجاد نشود وفعالیتهای طرحها نیزهچون گذشته ادامه داشته و با کندی مواجه نگردد.

در این نشست همچنین مهندس کیومرث دانشجو مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی و رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان ضمن خیرمقدم گویی به وزیر نیرو و هیئت همراه و تبریک هفته وحدت سفر وزیر نیرو به استان را مغتنم شمرد و اظهار امیدواری کرد، که حضور ایشان موجبات تسریع در حل مشکلات و پیشبرد اهداف صنعت آب و برق استان در حوزه های مختلف کاری را بیش از پیش فراهم نماید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات