حضور کارکنان و بسیجیان  اداره کل راه و شهرسازی در راهپیمایی 13 آبان

حضور کارکنان و بسیجیان اداره کل راه و شهرسازی در راهپیمایی 13 آبان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و فرمانده بسیج راه و شهر سازی استان کرمانشاه از حضور پررنگ و با انگیزه پرسنل این مجموعه در راهپیمایی 13 آبان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان کرمانشاه،محسن سهرابی گفت: صبح امروز همزمان با درخشش 13 آبان در تقویم افتخارات جهوری اسلامی ایران خانواده راه و شهر سازی هم در کنار دانش آموزان نسل چهارم انقلاب و کلیه اقشار مردم شریف استان حاضر شدند، تا روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را گرامی داشته و بار دیگر با حضور خود سلام و درود بر سرور آزادگان عالم حضرت ابا عبدا... الحسین(ع) فرستاده و یاد و خاطره دانش آموزان و دانشجویان شهید و غیوری که با پیروی از بیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) سیزدهم آبان ماه را به یکی از مهم ترین روزهای عزت و افتخار و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار تبدیل نمودند، پاس دارند و با آرمانهای مقدس آن تجدید بیعت نمایند .

سهرابی افزود : مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و... سنبل مقاومت ملّت ایران در مقابل زیاده خواهی های دولت آمریکا است.

فرماند بسیج پایگاه شهید کلانتری اداره کل راه و شهر سازی استان تصریح کرد:آمریکا و اسرائیل با پول های کثیف دولت آل سعود انواع گروه های تروریستی از جمله داعش را بوجود آورد تا بین مسلمین جهان و شیعیان تفرقه و جدایی بوجود آورد که برای این هدف از کلیه امکانات نظامی و اطلاعات، ایجاد شبکه های ماهواره ای و استفاده کرده و می کند  ، پس واجب است با اطاعت از فرامین ارزشمند رهبری عظیم الشأن  ، تغییر رفتار امریکا و دیگر ایادی را ببینیم و هوشیار عمل کنیم .

بی تردید به حول و قوه الهی با وحدت و همدلی همه اقشار ، بیش از پیش به کوری چشم تفرقه افکنان ، همه قلّه افتخارات را فتح خواهیم کرد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات