کاندیداهای نظام مهندسی البرز تا ۱۲ تیرماه فرصت تبلیغات دارند

کاندیداهای نظام مهندسی البرز تا ۱۲ تیرماه فرصت تبلیغات دارند

رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام مهندسی البرز از امکان تبلیغات کاندیداهای عضویت در هیئت مدیره تا روز ۱۲ تیرماه" روز انتخابات" خبر داد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا اسکندری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی البرز ۱۲ تیرماه در کرج برگزار می شود و تمامی واجدین شرایط می توانند در این انتخابات شرت کنند.

وی افزود: این انتخابات با سیستم دستی برگزار می شود و کسانی می توانند در ان شرکت کنند که دارای کارت عضویت نظام مهندسی باشند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام مهندسی البرز یادآور شد: تنها دارا بودن کارت عضویت د ر نظام مهندسی نیز در روز برگزاری برای شرکت در انتخابات و ریختن آرا به صندوق کافی نیست و حتما افراد باید کارت عضویت خود را به همراه داشته و در هنگام اخذ رای آن را به هیئت اجرایی ارائه کنند.

وی ادامه داد: همه ساله در تمامی استانها به صورت سراسری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی استان برگزار می شود که به دلیل نوپا بودن استان البرز این انتخابات همزمان با برگزاری انتخابات میان دوره نظام مهندسی در البرز برگزار می شود.

اسکندری با تاکید بربرگزاری انتخاباتی سالم به عدم محدودیت تبلیغاتی برای کاندیداها اشاره کرد و گفت: هیچ محدودیتی برای تبلیغات کاندیداهای هیئت مدیره نظام مهندسی البرز وجود ندارد و تا روز برگزاری انتخابات کاندیداها می توانند تبلیغات کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با مشارکت حدلکثری شرکت کنندگان در انتخابات نظام مهندسی البرز هیئت مدیره ای قوی و کارآمد تشکیل شود و گامهای مهمی در این استان در راستای اعتلای نظام مهندسی برداشته شود.

 

 

    نظرات