آغازطرح پایش شبانه در استان تهران/دستگاه مسئول به محیط زیست کمک کنند

آغازطرح پایش شبانه در استان تهران/دستگاه مسئول به محیط زیست کمک کنند

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، سعید محمودی با بیان اینکه انجام گشت و پایش های شبانه، هم از طریق ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان های استان و هم از طریق ستاد اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران انجام می شود، افزود: هدف از انجام این گشت ها و پایش ها که تا پایان فصل سرما ادامه خواهد داشت این است که بتوانیم به کاهش آلودگی هوا و پیشگیری از افزایش الایندگی و انباشت ان خصوصا در شرایط وارونگی  دما کمک کنیم.

وی افزود: در این طرح ویژه بخش های مختلف محیط زیست استان تهران  حضور خواهند داشت.

محمودی با تاکید بر اینکه در این طرح واحدهای مختلف صنعتی و خدماتی و صنفی دارای پنانسیل آلودگی هوا به طور سرزده از جانب ماموران محیط زیست بازدید و پایش می شوند، گفت:در صورت هرگونه تخلف این واحدها خصوصا در شرایطی که به لحاظ آلودگی هوا سلامت شهروندان مورد تهدید است، برخورد قانونی محیط زیست قاطعانه و حداکثری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اقداماتی از سوی دستگاه های اجرایی استان در حال انجام است ولی کافی نیست، تصریح کرد: موضوع آلودگی هوا موضوعی است که نیازمند مشارکت جدی و همکاری همه آحاد جامعه است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در پایان گفت: انتظار ما این است که در اجرای این طرح سایر دستگاه های مسئول هم به محیط زیست کمک کنند.

این گزارش می افزاید: درجریان گشت و پایش محیط زیست در شب گذشته ۵ واحد اخطاریه قانونی دریافت کردند و ۱۰ مورد حریق و پسماندسوزی و ضایعات سوزی اطفا شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات