دیدار شهردار با فرمانده جدید سپاه ناحیه مهران + تصاویر

دیدار شهردار با فرمانده جدید سپاه ناحیه مهران + تصاویر


شهردار ، کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر مهران با سرهنگ امینی فرمانده جدید سپاه ناحیه مهران دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مهران، در این دیدار صمیمی حجت الله نصیری پور شهردار مهران ضمن تبریک انتصاب شایسته فرمانده جدید سپاه ناحیه مهران خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس در صف مقدم دفاع از کشور بودند، امروز نیز پیشگام عرصه‌های سازندگی و توسعه و عمران ایران اسلامی هستند و ملت ایران قدردان این خدمات بوده و خواهد بود.

وی افزود: در مدیریت شهری بیشترین دغدغه مربوط به اجرای فعالیتهای عمرانی و ارتقا سطح رضایت مندی مردم در حوزه عمران شهری است و ما وظیفه داریم در کنار شما عزیزان در جهت خدمت رسانی صحیح بمردم حرکتهای خوبی در سطح شهر مهران انجام دهیم .

سرهنگ پاسدار امینی فرمانده جدید سپاه ناحیه مهران نیز با بیان اینکه خدمت در مهران به جهت اینکه هزاران رزمنده در این مکان مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و از طرفی نیز دروازه عتبات عالیات می باشد مقدس است گفت: خدمت کردن به مردم مهران که خادمان زائران اباعبدالله الحسین(ع) و محل عروج هزاران شهید می باشد سعادتی است که نصیب ما شده است .

وی با تقدیر از خدمات شهرداری مهران در ایام اربعین به زائران حسینی گفت: در ایام اربعین شاهد تلاشهای نیروهای خدوم شهرداری در جهت خدمت به زائران اباعبدالله الحسین بودیم.

سرهنگ امینی ادامه داد: زحمات عزیزان مجموعه شهرداری در ایام اربعین قابل تقدیر است در این ایام، به خوبی خادمی زائران حسینی را انجام دادند.

در پایان این دیدار شهردار ، کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر مهران ضمن اروزی موفقیت در عرصه خدمت رسانی برای فرمانده جدید سپاه ناحیه مهران ، امادگی خود را جهت هرگونه همکاری و مشارکت در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و... را اعلام کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مهران

    منبع خبر

    شهرداری مهران

    شهرداری مهران

    شهرداری مهران یک شهرداری در شهر مهران می باشد

      نظرات