عملیات بهسازی، ایمن سازی و پیاده روسازی بلوار محور اصلی ۸ بنگله در حال اجراست

عملیات بهسازی، ایمن سازی و پیاده روسازی بلوار محور اصلی ۸ بنگله در حال اجراست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، محمد زراسوندی علی پور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان از ادامه عملیات بهسازی، ایمن سازی، پیاده رو سازی و ایجاد فضای سبز بلوار محور اصلی ۸ بنگله خبر داد.

وی با اشاره به بهسازی بلوار اصلی محور ۸ بنگله خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و افزایش ضریب ایمنی در این خیابان و فرعی های اطراف آن بهسازی بلوار مذکور در دستور کار معاونت امور زیر بنایی شهرداری مسجدسلیمان قرار گرفته است.

زراسوندی علی پور بیان داشت: با اجرای بهسازی استاندارد این محور، مسیر دسترسی ساکنین این محدوده به اطراف تسهیل نیز می گردد، و همچنین مسیری عبوری عابرین با احداث پیاده رو سازی به منظور رفت و آمد مطلوب کفپوش گذاری خواهد شد.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان تصریح کرد با اتمام پروژه مذکور که  نقش بسیار مهمی در روند عبور و مرور شهری دارد،  بهبود ترافیک در سطح منطقه صورت خواهد پذیرفت، و این مسیر که از نقاط حادثه خیز طی سالهای گذشته بوده، رو به بهبودی خواهد رفت.

وی در خاتمه عنوان داشت: در حال حاضر اجرای جدول گذاری کنار جاده در حال انجام می باشد و انشاالله تا قبل از شروع بارندگی های فصل زمستان به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مسجد سلیمان

    منبع خبر

    شهرداری مسجد سلیمان

    شهرداری مسجد سلیمان یک شهرداری در شهر مسجد سلیمان می باشد

      نظرات