تداوم پیروزی‌های بسکتبال شهرداری گرگان

تداوم پیروزی‌های بسکتبال شهرداری گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در گرگان به مصاف تیم رعد پدافند هوایی شهرکرد رفت و موفق شد با نتیجه 77 بر 40 به پیروزی رسید.

شهرداری گرگان با این پیروزی، بدون شکست در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به سمت جلو در حرکت است و هفته آینده باید در اصفهان به مصاف تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان برود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان پس از کسب این پیروزی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال تیم در مسیر پیشرفت قرار دارد و با توجه به نگاه حرفه‌ای که مدیران شهرداری نسبت به این تیم دارند و قولی که نسبت به حضور قدرتمند تیم در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور داده بودیم، می‌بینید که شرایط به صورتی پیش رفته که تیم پیشرفت خوبی دارد و روند مناسبی را طی می‌کند.

حسن افروشه بیان کرد: خوشبختانه مرحله اول مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم را پرداخت کردیم و از این نظر مشکلی نداریم و مطالبات تا به اینجای کار به روز است.

وی در خصوص جذب بازیکن خارجی دوم برای تیم، گفت: باید ببینیم نظر سرمربی تیم نسبت به این موضوع چیست و اگر اعلام نیاز شود، پیگیری خواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات