مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان : حضور شهرداری خرم‌آباد در جشنواره خیرین مدرسه ساز دلگرم کننده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان : حضور شهرداری خرم‌آباد در جشنواره خیرین مدرسه ساز دلگرم کننده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: حضور مجموعه شهرداری خرم‌آباد در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان دلگرم کننده است.

«محمد چگنی» که در مراسم اهداء لوح تقدیر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به شهردار خرم‌آباد، سخن می‌گفت، اظهار داشت: مجموعه شهرداری مرکز لرستان در برگزاری هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زحمات فراوانی کشیدند که جای تقدیر فراوان دارد.

وی خطاب به شهردار خرم‌آباد گفت: در این راستا دکتر رییسی، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور لوح تقدیری را برای شما در نظر گرفت که آن‌را تقدیم شما می‌کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان یادآور شد: شهرداری خرم‌آباد در جشنواره پیشین خیرین مدرسه ساز استان پیشگام بود و حضور این مجموعه‌ در این جشنواره‌ها دلگرم کننده است.

«چگنی» در ادامه به اقدامات سازنده شهرداری خرم‌آباد طی نوروز 95 اشاره و تأکید کرد: چهره مرکز لرستان در نوروز امسال قابل قیاس با سال‌های گذشته نبود که باید کار خوب را ارج نهاد.

وی با تأکید بر این‌که با ثبات مدیریت در مجموعه شهرداری خرم‌آباد است که می‌توانیم این شهر را به جایگاه مطلوبی برسانیم، تصریح کرد: خوشبختانه اداره‌کل نوسازی مداس لرستان و شهرداری مرکز استان تعامل خوبی با هم دارند که این همکاری دو جانبه در زمان مدیریت عیدی بیرانوند صدچندان شده است که نشان از دید باز شهردار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خرم آباد

    منبع خبر

    شهرداری خرم آباد

    شهرداری خرم آباد

    شهرداری خرم آباد یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات